Uni omasta kuolemasta.....

yrittäjä/kotiäiti

Näen usein unta omista viimeisistä hetkistä. Uni loppuu kesken, joten kokonaan en kuole, mutta tunnen ne raskaat, henkeä ahdistavat, viimeiset hengenvedot ja siinä unessa ajattelen vielä, että tältäkö tämä tuntuu ja tähänkö elämäni nyt päättyy. Mitä tällainen uni mahtaa tarkoittaa?

10

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unetar

sä elät varmaan satavuotiaaksi
      uni merkitsee vastakohtaansa

• ilppu

Minäkin näen joskus unia siitä, että melkein kuolen. Tosin herään aina ennen omaa kuolemaani, paitsi kerran kuolin unessani. Olin tekemässä itsemurhaiskua Suomen eduskuntaan... Tosin kaikki eduskunnassa olivat venäläisiä ja yritys epäonnistui. Kaverillani oli pommi ja jostain syystä hänet tunnistettiin. Hänet ammuttiin keskelle eduskuntaa. Minä yritin paeta, mutta kääntyessäni kulman taakse törmäsin suoraan venäläisen sotilaan rynnäkkökivääriin ja hän tyhjensi koko lippaansa mahaani/rintaani...

• noitaukko

Unessa kuoleminen merkitsee yleensä jonkun uuden jakson alkamista, jotain vanhaa (ikävää) jää taakse ja elämään tulee positiivinen muutos.

• kaktuz

omakuoleman näkeminen unessa voi ennustaa jotain hyvää asiaa rahaa tai onnea työssä jne

• sole

omasta kuolemasta ilmentää,että olet tressaantunut ja huolissasi itsestäsi.Jotenkin unessasi yrität näköjään ratkaista ongelmiasi, voisitko ennen nukahtamistasi sanoa itsellesi, nyt en näe unta kuolemasta. Usein selkeä kielto painajaisista, juuri ennen nukahtamista auttaa asiaa. Makuuhuoneesi voisi olla viileä ja kevyt peitto päällä voisivat myöskin auttaa tuohon ikävään uniongelmaan.

• alkup.

...sillä tiedän suunnittelevani ja ratkovani kaikenlaista nukkuessani. Joskus myös tiedostan/näen itseni nukkumassa ja ajattelen, että nyt kun nukun,on aikaa miettiä asioita....

Myös aikaisemmat vastaukset ovat olleet "toivoa antavia"...kiitos niistäkin. Kertokaa lisää asian tiimoilta. Odotan mielenkiinnolla.

• sole
        alkup. kirjoitti:

...sillä tiedän suunnittelevani ja ratkovani kaikenlaista nukkuessani. Joskus myös tiedostan/näen itseni nukkumassa ja ajattelen, että nyt kun nukun,on aikaa miettiä asioita....

Myös aikaisemmat vastaukset ovat olleet "toivoa antavia"...kiitos niistäkin. Kertokaa lisää asian tiimoilta. Odotan mielenkiinnolla.

vielä, että voisitko kuunnella jotain hyvää rauhallista musiikkia,ehkä klassillinen musiikki auttaisi.Se rauhoittaa ja vie ajatukset muualle.

• alkup.
        sole kirjoitti:

vielä, että voisitko kuunnella jotain hyvää rauhallista musiikkia,ehkä klassillinen musiikki auttaisi.Se rauhoittaa ja vie ajatukset muualle.

....tykkään sitä kuunnellakin ja olenpa sitä nuorempana harrastanutkin soiton muodossa. Nyt vain pienten lasten takia ne ovat mukamas jääneet....

• voitatti

näin kerran unta että olin samuraisoturi, meitä oli monta ja kävelimme raskaissa varusteissa kalliolla lammen äärellä. yksi kerrallaan huomaamatta soturit syöksyivät veteen, minä vuorollani. tunsin kuinka vajosin ja keuhkoni täyttyivät vedellä, se tuntui todelta ja oikealta ja kauniilta enkä enää pelännyt kuolemaa, silti lopulta päätin nousta pintaan. se oli todella vaikeaa, mutta viimein pääsin pintaan, vedin henkeä... ja heräsin. uskon, että ellen olisi unessa ponnistellut veden pinnalle, olisin kuollut... tai sitten en.

• kyllä

Mieleen tulee heti yksi uni...Olin jotenki toisessa maailmansodassa tai vastaavassa (vanhan aikaiset kamat kaikilla) mua ammuttiin mahaan. en kuollut siihen heti vaan mue lähdettiin viemään jonku rekan lavalla johonki... silleen vaan hitaasti sammuin siihen. oli tosi rento olo kokoajan ku makasin siinnä lavalla. Toinen kuolemis uni oli sellanen että olin uimassa ja siihen tuli jotain valaita ja sit ku se valas sukelsi niin imeydyin veden alle ja vajosin pikku hiljaa kirkkaaseen veteen... silloinkin uni oli erittäin rauhallista ja rentouttavaa.kuva vaan pikku hiljaa sammui pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe