Joop, elikäs onko kellään muulla tapana tai tiiätttekö että joku käyttää kuukautisten aikaan siteen lisäks paperia "varmistuksena" housussaan? Mulla on ollu niin kauan ku muistan..en voi luottaa siteisiin, aina tulee takaosasta yli. Pitäs jotain extrayösiteitä käyttää päivällä että uskaltas luottaa.
ELi tämmösen hyvän neuvon oon keksiny..enkai oo ainut. Joskus oon kuullu jonkun puhuvan samasta..?! Paperia ehkä kolme palaa ja sitä rullataan joitain kertoja että se on vähän paksumpaa. En laita siis siteen päälle vaan sinne taakse mistä se loppuu..
Entäs onko nin että joillain kuukautiset eivät tule koskaan säännöllisiksi?
Tässäpä tätä..omia vastauksianne kaivataan!
Siteistä ja muista tytöille..
8
910
Vastaukset
- Joo
En ole kyllä kuullut tuollaisesta, mutta jos sinulla todella on niin runsaat kuukautiset, että mitkään siteet eivät suojaa ylivuodoilta kannattaa käydä lääkärille/terkkarille sanomassa ja hommaamassa e-pillerit. E-pillerit myös säännöllistävät kuukautisetja todellakin vähentää vuotoa..
Jos et kuitenkaan halua syödä pillereitä, voit käyttää tamponia ja vaihtaa siteen useammin ja asettaa sen niin, että ylivuotoja ei tule.
Toivottavasti oli jotain apua. LOL - marion
Itelläni kyseinen ongelmaa vaivaa vain sit öisin, mut mä laitan sen yösiteen jatkoks sellasen normaalin siivekkeettömän siteen... On varmempi kun paperi, eikä varmasti liiku. Ja menkkojen pitäis tulla säännöllisiks joskus 2 vuotta niiden alkamisen jälkeen.
- mä vaan
Itselläni on todella runsaat kuukautiset ja kestävät 6-9 päivää eli painajaismaista on... kuukautiskivutkaan eivät ole sieltä lievimmästä päästä mutta kestävät onnesi vain pari ensimmäistä vuoto päivää... Kuukautiseni ovat olleet säännölliset päivälleen niiden alkamisesta lähtien ja nyt kun syön pillereitä niin ei ole ollut kuin parin tunnin heittoja... Paperin käyttö on epämielyttävää, olen joutunut käyttämään sillon jos kesken koulupäivän on alkanut eikä oo tullu sidettä mukaan eikä kaiffareillakaan oo ollu... Suosittelisin sinulle tampoonin siteen käyttöä... näin sinulla on varma olo ja vuodot eivät tule yli... itse käytän myös näin koska yksin tampooni ei riitä ensimmäisinä päivinä... Itselläni e-pillerit eivät vaikuttaneet kuukautisiin mitenkään vaikka ovatkin yksiä hormonaalisimmista mitä löytyy...
- hei...
kuukautisten ehkä pitäisi tulla säännöllisiksi 2 vuoden päästä tai niin mutta totuus on että ne voi heitellä jos :
laihdutat, muutat syömistottumuksia, olet hermostunut (joskus voi).
mutta varmaa on etä tottumuksien vaihtelu voi aiheuttaa kuukautisten heittelyä, ainakin mulla käynyt niin:)
ei kaikilla.
kuukautiset niin yksilöllistä...
joten ei paniikkia.
ja myös ei siinä mitään outoa jos laitat paperia jatkoks. - 0 100 100
Noh, oon 12 wee ja menksulit alko viime kevättalvella. on jo säännölliset.. mulla on sama ongelma! Laitan aina pienen siteen sinne taakse ettei mene yli!
- mie
En oo ikinä noin tehnyt, josksu kyllä luottamus siteisiin menee, kun tulee yli, mutta niin tapahtuu harvoin.
Minulla ainakin on ollu kuukautiset jo yli 3 vuotta, eikä kokonaan säännöllisyydestä oo tietoakaan, joskus heittää vaan pari päivää, siis yli tai alle sen ihanne 28 päivän ja sitten joskus on 21 päivää tai silleen, siis ihan miten sattuu, voi luoja näiden kanssa. Tosin nyt oon alottanu just pillerit, joten vihdoin viimein säännöllisyyttä luvassa! - ddd
Ite tein tota samaa aika pitkään silloin kun kuukautiseni alkoivat. Sittemmin huomasin, että jos on löysät housut, paperi saattaa liikkua ja mennä vaikka mainitsemaasi takaosaan ja likasi alushousut... Paperin käyttö jäi siihen, kyllä niihin siteisiin voi luottaa, kuhan käytät tarpeeksi imukykyistä.
- minä
TAMPONIA ja sidettä yhdessä niin se on paljon varmempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718