Näytä vapaat langattomat verkot

pitäisi löytyä

Minulla on windows XP. Asennan langatonta yhteyttä, mutta en löydä kohtaa jossa lukee näytä vapaat langattomat verkot. Miten tämän haetaan koneelta.. Sinne pitäisi pistää sen verkkoavaimen että saisi avattua linjan. Tiedosta kiitollinen.

6

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxcvbnm

Kerro millaista viritystä yrität asentaa. Varmaan apua löytyy paremmin, jos ei tarvitse aivan kaikkea tarvitse arvata.

• jokulaine

Mulla ainakaan ei kristallipallo kertonut mitään lisätietoa kysyjän tietsikasta...:}

• vastauksia

Mulla on thomson langaton kaapelimodeemi. olen tehnyt netissä ne asetukset modeemille mutta nyt täytyisi viimeistellä että saisi sen langattomaksi. Minulla on toiminut yhteys mutta yks kaks yhteys meni pois eikä verkkoyhteyksissä ole edes kuvaketta langattomasta yhteydestä. Voisiko olla että modemi on hajalla. modemi kyllä toimii jos on johdolla tietokoneessa. Voisiko langaton vastaanotin hajota?

• vastauksia kirjoitti:

Mulla on thomson langaton kaapelimodeemi. olen tehnyt netissä ne asetukset modeemille mutta nyt täytyisi viimeistellä että saisi sen langattomaksi. Minulla on toiminut yhteys mutta yks kaks yhteys meni pois eikä verkkoyhteyksissä ole edes kuvaketta langattomasta yhteydestä. Voisiko olla että modemi on hajalla. modemi kyllä toimii jos on johdolla tietokoneessa. Voisiko langaton vastaanotin hajota?

Jos kone on kuin siinä langatonta verkkokorttia ei olisikaan, verkkokortin ohjaimiin kannattaa hakea uusimmat päivitykset ja asentaa ne. Pitää myös varmistaa, onko se langaton käynnistettävä ohjainten omalla hallintaohjelmalla.

Voisihan kyseessä olla myös läppäri, joissa usein langattomalle ihan oma, mekaaninen kytkin. Mistäpä tuonkin tietäisi, kun ei kerrota?

• Vielä ohjeita
        Kollimaattori kirjoitti:

Jos kone on kuin siinä langatonta verkkokorttia ei olisikaan, verkkokortin ohjaimiin kannattaa hakea uusimmat päivitykset ja asentaa ne. Pitää myös varmistaa, onko se langaton käynnistettävä ohjainten omalla hallintaohjelmalla.

Voisihan kyseessä olla myös läppäri, joissa usein langattomalle ihan oma, mekaaninen kytkin. Mistäpä tuonkin tietäisi, kun ei kerrota?

Kerro vielä miten ne päivitykset haetaan. Kone on pöytäkone.Tarttis vielä lisäneuvoja

• Vielä ohjeita kirjoitti:

Kerro vielä miten ne päivitykset haetaan. Kone on pöytäkone.Tarttis vielä lisäneuvoja

Ohjaimet haetaan joko tietokoneen tai sen langattoman verkkokortin valmistajan kotisivuilta.

Windowsin Laitehallinnasta kannattaa myös etsiskellä langattomia verkkokortteja, mutta itse tapauksessasi ehdottaisin jo vaikka tietokoneen valmistajan maksullisen puhelintuen puoleen kääntymistä: itse en tykkää olla kuulustelijana, jonka pitää väkisin hohtimilla vääntää autettavasta irti jokainen tiedonmuru, josta voisi olla neuvonnassa hyötyä. ;)

Heippa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe