oikein hallinnassa täällä Tuppulassa.Kävin eilen Janhualla katsomassa SINIVUOKKO aluetta noin 2aarin alue meinataanko sinnekkin rakentaa.Rivitalon asukkaat ovat kuskanneet kaikki siivousjätteensä sinne metsään.Kaupunki jo melkein hävitti SINIVUOKKOALUEEN rakentaessaan Ykskoivun alueen tien ja Vakka-Suomen lämpö KELTAVUOKKO alueen Ruokolassa näinkä täällä LUONTOARVOJA ARVOSTETAAN ,KYSYN VAIN?????
Mitenkä on nämä
8
296
Vastaukset
- Työntekijä..
Ottaen huomioon alueen keskeisen sijainnin siisteys on aivan normaalilla tasolla. Se , että olet havainnut muutaman roskan luonnossa ei tee aluetta epäsiistiksi. Ole omalta osaltasi siisti luonnossa liikkuessasi ja hoida omat talousjätteesi ja roskasi asianmukaisesti niin jatkokin menee hyvin.
- Puistottaja
Ei häiritse tuollaiset roskat sinivuokkoja, kohta kaupunki vie ne kuitenkin pois. Joten vuokot saavat kukkia rauhassa. Ja voit käydä niitä ihan joka päivä katsomassa. Hienoa että meillä on kunnassa näin kovia luonto-ihmisiä.
- voin senverran
kertoa että minulla on kuvat näistä roska paikoista jätepaikoista seon fakta ei mutu tietoa niinkun sinulla.
- Puistottaja
voin senverran kirjoitti:
kertoa että minulla on kuvat näistä roska paikoista jätepaikoista seon fakta ei mutu tietoa niinkun sinulla.
Kesällä voit pitää valokuvanäyttelyn vaikka Pakkahuoneella. Sohva ja sinivuokot muodostavatkin jännittävän kontrastin. Ota vielä nopeasti viimeiset kuvat, koska alue siivotaan pian. PS. Ethän tallo sinivuokkoja kuvatessasi.
- mormushkasiili
Puhut "Tuppulasta" etkä edes tajua että juuri sinunkaltaisesi tyhjästä valittajat sinivuokonpuolustajat ovat jo kohta 400 vuotta olleet kaupungin kehityksen tiellä.
Ketään ei kiinnosta jotkut saatanan kukkaset ja sinun mielipiteesi ei paina paskan vertaa, vaikka miten pommittaisit tämänkin palstan tai lehtien vali-vali tekstaripalstat täyteen tuota paskaa.- Luontoäiti.
Kotipesän likaajia täältä kyllä löytyy ja on ne 400 vuotta löytynytkin.
Hyvä kun edes joku arvostaa luonnon säästämistä.
- Verhon takaa kuvasinkin
Veivät sinne vanerinpalaa, näin kyllä. Olin verhon takana kyttäämässä. Otin kuvankin. Tästä tulee iso juttu. Varoin heiluttamasta verhoa. Tiedä mitä rikollisia ovat. Toimin siis varovasti ja otin kuvan. Ette voi estää julkaisua, ainoastaan minä voin sen tehdä. Olen todistaja. Tänään olen seuraillut tilannetta jo heti aamusta. Eivät uskalla enää viedä. Jos vievät otan uuden kuvan.
- uusikaupunki kuuluisaksi
Ota vielä muutama kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14510820
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414135Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981577Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?741435Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396