Harvoin sorrun kehumaan mitään erityistä tahoa, mutta on pakko kyllä sanoa, että Tjären nettipalvelu on ihan omaa luokkansa. On matkustettu omatoimisesti, joskus Aurinkomatkoilla, Finnmatkoilla ja nyt kokeiltu Tjäreborgia pitkän tauon jälkeen. Niiden nettipalvelu on suorastaan interaktiivinen. Heija Tjäreborg, pisteet himaan.
Pakko kehaista
6
1200
Vastaukset
- .. Matias
Olen samaa mieltä. Varattua matkaa voi ns. räätälöidä jälkikäteen, ostaa retkiä ja jne. Selkeä palvelu.
- ookke kara
Mieltä kuin edelliset, luultavasti seuraava matka Tjärellä.
- Finpax
Ja kaikkein hankalin on Finnmatkat. Ihan kökkö systeemi, ei osaa omatoimisesti edes tarjota kahta huonetta samalle varaukselle kuten Tjären varaussysteemi (olemme 5-henkinen perhe).
Pitää täysin paikkansa kaikki mitä kerrot Tjäreborgista. Lisäksi olen "hyväksikäyttänyt" Tjäreborgin asiakaspalvelua siten, että kun olen nettisivuilta lähettänyt heille kysymykseni ja saanut parin päivän sisällä vastauksen sähköpostiini, olen esittänyt jatkokysymykseni ja toiveeni vastanneen virkailijan henkilökohtaiseen sähköpostiin. Näin palvelun viive on jäänyt korkeintaan pariin tuntiin. Tuntuu, että minua kohdellaan kuin olisin henkilökohtaisesti käymässä Tjäreborgin toimistossa (lähin on 250 km:n päässä). Tiedä sitten miten luvallista ja suotavaa tälläinen "hyväksikäyttö" on, mutta niin teen jatkossakin, kunnes kielletään!
- camelia2
Minulla on myöskin hyviä kokemuksia Tjären palveluista. Oppaat ovat olleet tosi mukavia, ovat auttaneet ja selvittäneet asioita.
Nyt on varattu uusi matka ensi marraskuulle Inglesiin.
Matka on varattu netin kautta, jopa minäkin osasin sen tehdä. Eli tosi selkeät sivut! - aloittaja
Jeps, tuota pitää kokeilla, on seuraavaan matkaan tosin jokunen kuukausi aikaa, mutta pientä säätöä on aina noissa reissuissa, vaikka tuttuunkin paikkaan menee. Tuskin on kiellettyä asiakaspalvelun käyttö, sama jengi minun käsittääkseni hoitaa kaikista kanavista tulevia viestejä. Eihän se sitä asiaa muuta. Olet kuitenkin maksava asiakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756