Kesä oli kaunis ja tuli reissattua ympäri Finlandiaa.
Panin mieleen, että Volvot ei oikein "kulje",
aina olivat tientukkona.
No, oisko syy, että on niin monet sakkolaput
hanskalokerossa maksamatta, että tekee tiukkaa
niitten "Volvo-rahoitusmaksujen" lisäksi pystyä
hoiteleen mitään muita "velvoitteita", joten
Volvo- ukkojen akat on panneet "ukkonsa"
ojennukseen, että ylinopeussakkoihin ei meillä
kuules "ukko" oo kertakaikkiaan rahaa.....
Kaikkihan menee osamaksulappujen hoitoon.....!!!!!
Ihmetyttää tuo Volvojen hitaus liikenteessä!!!!
8
1076
Vastaukset
- asdf
Voi voi kuule kyllä Volvon 850 T5R jättää sun corollan tai mikä nyt onkaan! Kun 250 pollea puhuu, niin siinä jää monet kuule horisonnttiin! Kuka käskeen vaarantamaan liikennettä? Ei kaikki halua kaahata!
- poliisi
Nyt ei tajuu.
Monet sanoo, että volvistit kaahaa, ohittelee missä sattuu jne.
Ja loput esim. nyt tää amispelle väittää, että Volvot ovat hitaita liikenteessä.
Ei hyvää päivää Opel- ja toyotamiehet. Koettakaa jo päättää miten te meitä volvisteja kiusaatte. Teiltä meni uskottavuus jo ajat sitten, jotenka keskittykää vaan teidän halpojen romujen hitsaamiseen ja antakaa meidän laatuautoilla ajavien olla rauhassa.- Korjaamo
Oli tuossa viime viikolla S40 tyypin Volvo, johon vaihdettiin HUOM! HITSAAMALLA takakaaren korjauspalat.
- Psykiatri
Korjaamo kirjoitti:
Oli tuossa viime viikolla S40 tyypin Volvo, johon vaihdettiin HUOM! HITSAAMALLA takakaaren korjauspalat.
Oli viime viikolla tää edellinen kirjoittaja (Korjaamo) vähän hoidossa. Vöillä kiinni pöydässä ja kumikapula suussa. No, nyt se totuttelee taas vapauteen, joten ymmärtäkää...
- Sinisilmä
Repekka. Siul taitaa ittelläis olla hidas kärry, jos ehdit muiden menoa ihmettelemään.
Hanki sie ja nopia Volvo. - Kenelläkään
Sinisilmä kirjoitti:
Repekka. Siul taitaa ittelläis olla hidas kärry, jos ehdit muiden menoa ihmettelemään.
Hanki sie ja nopia Volvo.Eihän niitä perunoita ny nii hoppu oo sieltä maasta nostaa...
- 850
Ensiksi kuka hullu ostaa autoa osamaksulla minä olen auton ostanut KÄTEISELLÄ.Toiseksi kun minä liikun tien päällä eipä paljon jonoja synny taakse.Rebekka kerroppa meno peli ettei olisi vaan Synny multivalve.Katsoppa taustapeiliisi se voin olla minä joka olen ohitus aikeissa ja matkalla uusin seikkailuihin.
- Meuna
volvo v70 200 hv 2.4 turbo kyllä lähtee liikkenne valoista nakki palaean
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603