On se kumma kun joka kevät kestää kuukausitolkulla ennen kuin koiranpaskat saadaan haisemasta kaduilta.
Katupölyt on tänä keväänä sensijaan saatu poistettua aika hyvin.
Kevät ja koiranpaskat..
10
719
Vastaukset
- mitä vielä
Taas päästiin asiaan.... mitä sä tykkäät rikotuista pulloista pyöräteillä , on viissiin ihan jees,nekun ei haise.Toivottavasti et aja koiranpaskaan....
- luulet
mikälainen pöly nousee matoja sisältävästä koiranpaskasta.Kaikki ei tosiaan huolehdi näistä matokuureista koska päivittäin joudun siivoamaan useita kasoja asuntoni ympäriltä ja matoja on paljon. Mitä ihmisten mielessä liikkuu kun koirat pitää viedä naapurin lähelle tai yleiselle tielle tarpeilleen ,siihen asiaan kyllä pitäisi saada joku laki ja järjestys,,.
- pesulappu
En ole kuullutkaan matopölystä.. maantiepöly kyllä käy henkeen, varsinkin näin keväisin.Siinähän ne menis paskatkin samalla pesulla jos kaupungilla nyt on varaa semmoseen turhuuteen. Olen kyllä samaa mieltä siinä että koirat tulisi madottaa ,myös että omistajat katsoisivat mihin ne tarpeensa tekee ja voihan ne korjata pois jos pääsee väärään paikkaan.Koira kyllä oppii paskomaan minne omistaja haluaa, niin että on silkkaa välinpitämättömyyttä paskattaa kenenkään nurkkiin. Pitäis saada paskaliisa kun kerran on lappuliisojakin. Tai voiskohan ne pissaliisat ruveta näistä paskaasioista huolehtiin...olis niilläkin jotain järkevää tekemistä.Pinkit kumihanskat käsiin ja hommiin....tai katutytöt...no joo ...antaa olla
- Koiranpaska
Eipä ole suurempia nuo sinun murheesi.
Ehkäpä voisit mennä keräilemään niitä aikasi kuluksi,niin ei tarvitsisi täällä avautua..Avautuminen täällä ei kuitenkaan auta elämääsi eteenpäin tuossa "kakka-probleemassasi"..
terveisin Koiran paskattaja- näitä
asenteita kun on,minä teen niinkuin lystään ,jos kaikki ajattelis näin alhaisesti ,niin mihkä tämä maailma menisi.Onneksi löytyy kunnon asenteitakin. Koirahan on ihmisen paras ystävä.Mutta nämä omistajat???.
- lkk
suurin paska ole nämä ABC hörhöt.
- leonberginerkki
Hei nää koiranpaskasta jauhajat heittää ihan ok asiaa.Mulla on toinen iso koira(eka oli vuodeta 92-06)ja nyt vasta oon hiffannu kuinka meillä kaikilla on helvetin paljon siistimpää kulkea tuolla kun kerätään ne matskut pois.Ei muuta kun roskiksia lisää ja pari roskiksentyhjentäjää lisää !!!
- lisää roskiksia
Paskakasat pois kaduilta ja jaloista. Jokaisella oon velvollisuus huolehtia, mutta eirtyisesti koiran omistajalla.
- serruri
lisää roskiksia kirjoitti:
Paskakasat pois kaduilta ja jaloista. Jokaisella oon velvollisuus huolehtia, mutta eirtyisesti koiran omistajalla.
en kerää koirani paskoja kun ei ole roskiksia lenkkini varrella.eikä viitsi paskat taskussa kulkea.15 vuotta paskat olen kadun varteen jättänyt.
- kevättä..
serruri kirjoitti:
en kerää koirani paskoja kun ei ole roskiksia lenkkini varrella.eikä viitsi paskat taskussa kulkea.15 vuotta paskat olen kadun varteen jättänyt.
paska ..tuo ehtymätön luonnonvara ..
no joo ennemmin valittais rikotuista pulloista yms muusta rojusta jota tuolla kadulla lojuu ..kuin paskasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760