Skootteria hankkimassa

Tyttö16

Hei. Olen 16-vuotias tyttö ja olen aikeissa hankkia tässä piakkoin skootterin. Mopokortin suoritan mitä pikimmiten. Alun perin ideana oli, että meille ostettaisiin mopo, ja minä ja veljeni käyttäisimme sitä. Ikävä kyllä suunnitelma ei toiminut, koska jalkani eivät yletä mopon selästä lähellekään maata...

Nyt siis sovimme isäni kanssa, että hankimme mopon lisäksi vielä skootterin. Tarkoitus on ostaa kahden istuttava (pikkusiskon kuskaamiseen) käytetty skootteri, jota on helppo ajaa ja joka sopii erittäin pienelle kuljettajalle. Pituutta kun on se kunnioitettavat puolitoista metriä.

Mitään aiempaa kokemusta minulla ei ajopeleistä ole, polkupyörää lukuunottamatta. Minkälainen skootteri minun kannattaisi ostaa?

5

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sc1

Itellä Helkama sc1 ja hyvä ollut. Suosittelisin kokemuksesta käytetyistä: Peugeot sf2 tai Yamaha ja jos oot hankkimas edullisenpaa uutta ni musta parhaat on Kymco ja Helkama sc1 tai 2. Sc1 skootteria saa nyt aika halvalla monest liikkeest kun ne hävittää vanhoja malleja.

• hjfhgjfsfdsf

ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENE OSTAMAAN HELKAMA MERKKISTÄ SKOOTTERIA. TÄYS PASKA. Kiinan ihme. Osta mielummin Keeway f-act, maksaa noin 1200e ja heti parempi. Mut jos haluat erittäin hyvän niin osta Yamaha tai Peugeot.

• Palstan lukija

samaa valmistaja porukkaa se keeway:lläkin on vaikka mainostavat kasausta unkarissa...

• möö...

mulla on Helkaman SC2 ja kokonsa puolesta olen tyytyväinen. Tätä vissiin markkinoidaan "suurimpana" joka puolestaan puhuu turvallisuuden puolesta. Jämäkkä on runko skodessa ja 12" renkaat tuo sitä ajomukavuutta. Ite oon 28v ja tämä on mun eka skode. Vikoja on nyt pari ollut ja toivonkin kun se tulee korjauksesta, että saan ne huolettomat kilometrit käyttöön :) Helkamalla myöskin on hyvä 2v takuu ilman kilometrirajoituksia...
      Ihan täysillä en voi suositella, mutta luulenpa että näiden alkukangertelujen jälkeen voin ajella hyvillä mielin :)

• Tyttö16

Kiitos kaikille neuvoista. Nyt on Keeway Matrix -moposkootteri. Mitä pihalla ajelin niin ihan hyvältä tuo vaikuttaa. :) Vähän kyllä vielä pelottaa tuo touhu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe