Moi kaikki!
Olen tosi huono tietotekniikan kanssa, ja nyt oisi tämmöinen tekninen ongelma.
Mun pari vuotta vanha, käytettynä ostettu IBMThinkPad ei jostain syystä suostu näyttämään kaikkien vuokra-dvd-leffojen tekstityksiä. Olen huomannut että järjestään kaikki Nordisk Filmin ja Scanboxin tekstitykset jäävät näyttämättä, ei väliä käytänkö Windowsin Mediaplayeria, WinDVD:tä vai Media Player Classicia. Koneessa on vielä neljäskin dvd-ohjelma jonka nimeä en nyt just muista mutta sekin kieltäytyy näyttämästä tekstityksiä. Esim. WinDVD:n yläkulmaan tulee jopa ilmoitus "Tekstitys:Suomi" kun valitsen subien kielen, mutta itse tekstejä ei näy ei kuulu.
Käyttöjärjestelmä on Windows XP.
Olen myös testannut levyt oikeassa dvd-soittimessa, positiivisin tuloksin.
Lisäksi voi olla että tämä koskee muitakin levittäjiä kuin vain Nordiskia ja Scanboxia, mutta niitä ei ole tullut vielä vastaan.
Osaisiko täällä kukaan auttaa?
Läppäri ei näytä kaikkia tekstityksiä
pxä
0
192
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695