Te joilla on kokemusta kaavinnasta, kertokaa miten voitte fyysisesti operaation jälkeisinä päivinä.
Oliko kipuja? Huonovointisuutta?
Olisi mukava tietää etukäteen mitä on edessä.
Kertokaa
10
480
Vastaukset
- ....
en tiedä onko se sitten niin henkilöstä riippuu että onko kipuja, mutta itse en ollut seuraavana päivänä enkä heti sen jälkeen kun heräsin niin kipeä ollenkaan, joten luulen ettei se aiheuta oikeastaan mitään kipuja, mutta voihan se tosiaan joeillekkin olla kivuliasta.
- Little Miss Sunshine
Ja olen miettinyt, pohtinut ja tarkkaan harkinnut mitä tulen tekemään. Ratkaisu ei ollut helppo, mutta pidän päätöksestäni kiinni.
- Saara
Minulla oli loistava olo sekä fyysisesti että psyykkisesti, mutta yksi varoituksen sana - ole tarkka alkoholin kanssa. Itse menin kahden päivän kuluttua pizzalle ystäväni kanssa, join yhden oluen ja sekosin kuin käki. Nukutusainetta oli elimistössä, enkä tajunnut sitä, ei sairaalassakaan kukaan huomannut varoittaa.
- siitä..
ja se vaikutus näkyy jääneen sulla pahasti päälle.. Vaikka sekasin täytyy ihmisen olla jo siinäkin vaiheessa kun hautoo lapsensa palasiks repimistä..
- Saara
siitä.. kirjoitti:
ja se vaikutus näkyy jääneen sulla pahasti päälle.. Vaikka sekasin täytyy ihmisen olla jo siinäkin vaiheessa kun hautoo lapsensa palasiks repimistä..
lääkkeellistä keskeytystä?
- Little Miss Sunshine
Saara kirjoitti:
lääkkeellistä keskeytystä?
Harmi, että minun kohdallani on liian myöhäistä lääkkeelliselle keskeytykselle.
- se...
Little Miss Sunshine kirjoitti:
Harmi, että minun kohdallani on liian myöhäistä lääkkeelliselle keskeytykselle.
myrkytys/tukehtuminen lapsellesi juuri inhimillisempää olisi ollutkaan.
- keskeytys-
se... kirjoitti:
myrkytys/tukehtuminen lapsellesi juuri inhimillisempää olisi ollutkaan.
menetelmät ovat kivuttomia alkioille. Eli siitä ei kannata huolehtia :D Aloittajalle tiedoksi, että monet tuttunikin ovat jo sanoneet että kaavinta ei ole niin kivulias kuin lääkkeellinen keskeytys. Lääkkeellistä vaan suositellaan aina kun se ei vaadi nukutusta (eli yhteiskunnan varoja) ja on turvallisempi. Mutta kaavinnastakin selviät kyllä hyvin, älä huolehdi :)
(Ja joku hihhuli sanoo kohta tähän että alkio ei selviä siitä niin sanotaan jo etukäteen että abortissa sen ei ole tarkoituskaan) - olla
keskeytys- kirjoitti:
menetelmät ovat kivuttomia alkioille. Eli siitä ei kannata huolehtia :D Aloittajalle tiedoksi, että monet tuttunikin ovat jo sanoneet että kaavinta ei ole niin kivulias kuin lääkkeellinen keskeytys. Lääkkeellistä vaan suositellaan aina kun se ei vaadi nukutusta (eli yhteiskunnan varoja) ja on turvallisempi. Mutta kaavinnastakin selviät kyllä hyvin, älä huolehdi :)
(Ja joku hihhuli sanoo kohta tähän että alkio ei selviä siitä niin sanotaan jo etukäteen että abortissa sen ei ole tarkoituskaan)enää myöhemmillä viikoilla.. 13. viikolla sikiöllä on jo aivoissaan ne rakenteet joilla on mahdollista tuntea kipua. Ja jos rv8 alkiokin aistii herkällä ihollaan kosketuksen, niin voiko joku sanoa 100-varmasti ettei se tunne minkäänlaista kipua..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050