huomioinut, että monet meistä sivulauseessa selittää, miksi on joutilaana ja netissä.
ollaan me niin mahottoman tunnollista sakkia )
eihän meidän tarvi huonoa omaatuntoa kärsiä sillä annetaan ittemmä elää ja tehään silloin kun lystää )
tekis mieli kertoa, että on nyt sopva paussinpaikka ; )
selittäminen
13
464
Vastaukset
- k/k
teen vapaallani mitä haluun ja yhtään ei kolkuta omatuntoo.
Aamusin kattelen ikkunasta kun työn orjat menee ansioon ja sit vähän pötköttämään tai koneelle,ennen asioille lähtöö. - Heikunkeikku
...kuten sanot. Ainakin mun kohdalla :)
Jotenkin mukamas on pakko selitellä.
Ehkä jotenkin alitajuisesti tulee tunne, että tässä vaan laiskotellaan, vaikka olis muutakin tekemistä.
Vaikka ei tosiaankaan tarvitsisi, eikä saisi ajatella niin.
Taidanpahan läimäyttää itseäni toiselle poskelle, torun hetken ja sitten päätän, että tässä ei enää selitellä yhtikäs mitään.
Eihän sitä kukaan jaksa koko ajan touhuta jotakin.
Ja mukava se on istahtaa koneelle ja lukea eri ihmisten kirjoittelua :)- helisevä
Työn ja tekemisen kautta ittiämmä paljon määritämme.
toki itelleen tulee luvattua, että kun teen tämän homman , niin sitten saan istua koneella.
Tottahan on se, ettei ne työt karkaa.
pitäis oikeen opetella armollisuutta itseään kohtaan. - Heikunkeikku
helisevä kirjoitti:
Työn ja tekemisen kautta ittiämmä paljon määritämme.
toki itelleen tulee luvattua, että kun teen tämän homman , niin sitten saan istua koneella.
Tottahan on se, ettei ne työt karkaa.
pitäis oikeen opetella armollisuutta itseään kohtaan....joskus en tule ollenkaan koneelle, koska "sanon itselleni", että en nyt TAAS, kun eilen illalla olin. Ja niin alan tekemään jotakin muuta tai alan kuuntelemaan musiikkia kuulokkeilla.
Ehkä sitä vähäsen pelkää, että tulis jotenkin riippuvaiseksi.
Sitten on kyllä sekin puoli, että tämä naputtelu ei ole kovin liikunnallista :) touhua.
Jos ei jumiudu koneen ääreen, niin ehtii vaikka "ylimääräiselle" lenkille tai pyöräilemään.
- HTZA
vain ja ainoastaan "helisevän" vuoksi.
En kertakaikkiaan pystynyt olemaan poissa.
Se on niin kaunis, minun sieluani koskettava, nimmari.
Ja turha on toisten kuvitella että minä tunnen tuon henkilön ihan luonnossa.
En tunne, ja vähän hirvittää miten kävisi jos tapaisin?
120 kg. ja lällystää eteenpäin tukevana kanta-astujana, jonkun yläkerrassa.
:)- helisevä
helisevä ei kuvaa mua mitenkään ees etunimeä.
ulkonäköni ei hirvitä ketään )
- täti puskasta
kenellekkään mitä kotonaan tekee.
- ja meininki
Omasta perheestä kaksi ja tuttavia , kavereita monen monta manan majoilla ns. ennen vanhuuskuolemaa. Vaippoja ei tarvitse vaihdella, eikä eläkkeitä maksella teidän ahneitten jotka luulette että täällä ollaan ikuisesti. Sytytät hellan pesää, kuolema tuli hakemaa. Ei kysellyt onko pesä syttynyt. Lähettiin saappat jalassa. Syöpää ei ole voitettu. Elävänä syöpä on ihmisille työttömät sun muu roska sakki joita joudutaan muka elättämään vaikka suurinpia suustaan on ne jotka ei ole tikkua ristiin laittaneet toisen hyväksi. Lihokaa ja mässätkää. Työtön on yötön. Syrjäytynytkin on eläkkeensä ansainnut. Vammaiset erikseen.
Ja pahimpia tuomitsijoita ovat kanssakirjoittajat. Oikein naurattaa. Minä tykkään käydä tällä sivulla lukemassa mielipiteitä ja kirjoittamassa kommentteja. Aloitteen teko on vähän jäissä kun siitä tulee niin paljon negatiivista palautetta, mutta kai sekin siitä pikkuhiljaa rauhoittuu.
Teen koneella opiskelutehtäviä ja haen netistä tietoa ja aina välillä jäähdyttelen aivojani ja turisen niitä näitä. Tämä on rentouttavaa ja joistakin nimimerkeistä on tullut virtuaaliystäviäni. Kiitos siitä- h..........n väliä
sillä on miksi kukin on täällä netissä.
Jokainen kustantaa laajakaistansa itse, tuskin sitä tarvitsee naapureitten ja työtovereitten maksaa?
On mullekin tultu marisemaan tänä talvena että etkö voisi tehdä niin tai näin.
Katson että kun ihminen on painanut hommia 40 vuotta, on oikeus tehdä loppuelämälleen mitä haluaa vaikka seisoo marmoripatsaana pihalla muitten töllisteltävänä.
Oikeastaan minua inhottaa suomalaisten kateelliset ja omahyväiset luonteenpiirteet.
suosittelen asumista vähän aikaa lunkimmassa maassa.
Sori taisin tulistua nyt mutta totta puhun, en erityisemmin pidä tällä hetkellä tästä maasta.kyllä suomi on ihan hyvä maa. pikkasen fiilaamista tietenkin on mutta mahtava kansa asuttaa tätä kaunista maatamme. Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan. Aikuisia suomalaisia ihmisiä.
- se niin
satumaa kirjoitti:
kyllä suomi on ihan hyvä maa. pikkasen fiilaamista tietenkin on mutta mahtava kansa asuttaa tätä kaunista maatamme. Ollaan ylpeitä siitä mitä ollaan. Aikuisia suomalaisia ihmisiä.
mutta on sattumien summa että tunnen mitä tunnen tällä hetkellä ja vapaata keskusteluahan tämä vain on.
Niin, ylpeys ja ennakkoluulo vallitsee joskus liikaakin täällä.
Kansa saisi joskus relata muulloinkin kuin vappuna ja juhannuksena. - Pirre*
se niin kirjoitti:
mutta on sattumien summa että tunnen mitä tunnen tällä hetkellä ja vapaata keskusteluahan tämä vain on.
Niin, ylpeys ja ennakkoluulo vallitsee joskus liikaakin täällä.
Kansa saisi joskus relata muulloinkin kuin vappuna ja juhannuksena.kukaan voi olla kännissä koko aikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762171Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2591786Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57802- 70788
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48777- 68759
- 54744
- 71725
- 65717
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176700