koivunrungolla (runkoa pitkin) kipuavassa kiinankärhössä jo erittäin turvonneet silmut (vihreää jo näkyvissä). Alppikärhö täysin "kuolleessa tilassa", näin siis Jkl, korkeudella.
Silmuilee
4
797
Vastaukset
- pitkämielisyyttä kärhöjen k...
Asumme Tampereella ja pihassamme olevat kärhöt ovat vielä täysin kuolleen risukasan näköisiä. Kärhöjen kanssa täytyy olla hyvin pitkämielinen ne kun voivat "herätä henkiin" niinkin myöhään kuin vasta juhannuksen jälkeen.
- talven jälkeen
Rovaniemellä alkaa myös ruukussa oleva alppikärhö Georg silmuilla. Samassa ruukussa oli/on jalokärhö Comtesse de Bouchand (tai jotain tuonnepäin) joka on vain kuollut ruskea risukasa.. Saa nähdä virkoaako ollenkaan, sillä ruukku oli talven kylmässä varastossa (pakkasta pahimmillaan sen -30 astetta). Hitsin pimpula, olisi pitänyt suojata ruukku tai istuttaa maahan.
Mulla oli kesällä kärhöjen juurella orvokkeja ja ruukun pinnalla kasvaa nyt pikkutaimia joissa sirkkalehdet, jänskättää ovatko ne orvokkeja vai kärhönpoikasia :) - Kärhö
talven jälkeen kirjoitti:
Rovaniemellä alkaa myös ruukussa oleva alppikärhö Georg silmuilla. Samassa ruukussa oli/on jalokärhö Comtesse de Bouchand (tai jotain tuonnepäin) joka on vain kuollut ruskea risukasa.. Saa nähdä virkoaako ollenkaan, sillä ruukku oli talven kylmässä varastossa (pakkasta pahimmillaan sen -30 astetta). Hitsin pimpula, olisi pitänyt suojata ruukku tai istuttaa maahan.
Mulla oli kesällä kärhöjen juurella orvokkeja ja ruukun pinnalla kasvaa nyt pikkutaimia joissa sirkkalehdet, jänskättää ovatko ne orvokkeja vai kärhönpoikasia :)Minä arvelen, että taimet ovat violan kukkia, ne kun ovat hyviä sikiämään ja kestävät talvenkin yli aivan suojaamattomina.
Täällä Länsi-Suomesa ovat kärhöt jo pitkällä kasvussaan. Minulla on kolmea plaatua ja kukkivat kaikki eri aikoina.Syksyllä vielä aloittaa se sama kärhö, joka ekana keväällä kukki.
Kärhömäistä kesää! - talven jälkeen
Kärhö kirjoitti:
Minä arvelen, että taimet ovat violan kukkia, ne kun ovat hyviä sikiämään ja kestävät talvenkin yli aivan suojaamattomina.
Täällä Länsi-Suomesa ovat kärhöt jo pitkällä kasvussaan. Minulla on kolmea plaatua ja kukkivat kaikki eri aikoina.Syksyllä vielä aloittaa se sama kärhö, joka ekana keväällä kukki.
Kärhömäistä kesää!Kylläpä ne pikkutaimet orvokkia ovat, muistuttavat sen verran paljon esikasvattamiani orvokkeja. Mutta jänskättää silti kärhön puolesta, on kiva seurata kun Georg jatkaa kasvuaan. Jalokärhössä ei näy edelleenkään eloa. Ihanaa kun tulee kesä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129