Auto on Mondeo 2.0 -97 ja se vuotaa jääh.nestettä pakoputken päälle, nähtävästi alavesiletkun ja lohkon liitos kohdasta. Alavesiletku on käytetty irti ja puhdistettu ja viikon päästä vuoto ilmeni uudestaan. Kannentiivisteen välistä se ei vuoda(tutkittu) ja nyt korjaamo sanoo että täytyisi vaihtaa vesipumppu. Olen kuullut ettei pumpun vaihtaminen ole aina auttanut. Tietääkö kukaan millä sen vuodon saisi loppumaan?
Vuotaa jääh.nestettä
4
357
Vastaukset
- Iso-D
Jos pumppu vuotaa, nesteen ei kyllä pakoputkelle pitäisi valua. Omassa ainakin nesteet valus moottorin päädystä, sieltä hanttarin puolelta.
- 4x4
Mulla on -95 2.0 mondeo ollu kohta kolme vuotta ja koko ajan on vähän vuotanut just pakosarjan päälle, huollossakaan eivät osanneet paikallistaa, nyttemmin vuoto on itsestään loppunut, neste ei ole loppunut :)
- Voortisti
Eli niitä paikkauskuutioita, jos niitä vielä saa. Laita pari kappaletta jäähdyttäjään, ei paisuntasäiliöön, jos ei parissa päivässä auta, niin putsaa ja kuivaa hyvin ko kohta ja aja pikku matka, tutki missä on märkää jos ei vielä ole aja lisää jne.
- Minullakin
Minulla fuskasi paisuntasäiliön KORKKI.
Suosittelen vaihtamista jos ei aukea kokonaisena..Katso säiliön päältä jos näkyy valkoista...Sitten on varma vuoto siitä..Vuoti aina just säiliön tyhjäksi..ei enempää.Kuulemma tyyppivika...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455130Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151449Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481349- 131173
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4106081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60807Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27793