Ketä tekee vene kiiloituksia Turun suunalta ?
Ketä tekee vene kiiloituksia
9
919
Vastaukset
- Miten tuoho nyt vastaat
Ketä tekee?? Ei ketään??
- jo?
Voi vittu ku noi turkulaiset opettelis etes puhuun...
- Lto
itse puhuun..
Ai mihin? puuhun vai? Se sana taipuu "puhumaan". Ja sulla ei edes mitään venettä ole niin älä kirjoittele tänne mitään.
- tietää
Ei minun veneessäni ainakaan mitään kiiloja tarvita.
- monet etenkin
lujitemuoviveneen omistajat tekevät niitä (Turunkin) suunnalla veneisiinsä näin keväällä, osa jo syksylläkin mm. telakointialueilla, kotipihassa jne.
- autofiksarit
esim. Kymppipalvelu
- B_Bobby
Kukaan ei kiinnosta kutka tekee kiilloituksia.
- jokainen itse
Mitä, ketä, kuka, kuksi, kenkään.
- Kiiloitus
Että tälläisiä ehdoituksia,tällä palstalla.
Taitaa olla Äö kutakuinkink pohjalukemissia tällä palstalla,mutta kiitoksia kaikille Ainstainille
tällä palstalla. toivottavasti teille riittää keskustelua keskenänne,sillä vastauksien perusteella teitä yhdistäviä tekiöitää on olemassa.
No kerta se ensimmäinen on joka paikassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862