Olen riehuja(=luokan pelle) ja minä olen rakastunut yhteen hiljaiseen tyttöön. Kysynkin siis, että miten/missä/milloin kysyn tältä? Kysynkö siltä kun se on yksin (Eli sen ympärillä ei oo sen paria kaveria) vai silloin, kun ne just on sen lähelä? Missä kysyn? Koulussa? koulumatkalla? Mitä sanon? Pyydänkö eka vaan tanssimaan tms., vai suoraan jotain "voitko alkaa"? APUA!
(Kiitos muuten edelliseen viestiini vastanneille;)
Pari kysymystä lisää...
5
752
Vastaukset
- Katsiiga
No, Sä voisit kysyä siltä kun se on yksin, niin se on molemmille "helpompaa". En usko onko sillä väliä missä sen kysymyksen esität. Sano sille, että oot vähän ihastunu siihen ja haluaisit tutustua lähemmin , vaikka kahvilla tai jossain. Ja jos haluat ni vie se vaikka kävelylle:)
- dfhdhfhff
Kysy: Alax olee?
- dsgsdg
Tai ettehän te niin toisianne tunne? (ellette ole ala-asteella xDD)
mutta puhut jotain häneltä, kysyt vaikka voitteko mennä samaa matkaa kotiin, jos asutte samassa suunnassa.. tai pyydät kahvilaan/leffaan jne. :D - kun se
on yksin koska sillon voitte paremmin puhuu ja kysy ensimmäisenä sitä ulos sillon te voitte tutustuu:) ja sit jossai vaihees kysyt sitä sen tyttöystäväkses...mut hei ÄLÄ MISSÄÄN NIMES PYYDÄ SITÄ NÄIN:VOITKO ALKAA OLEE?? koska toi on niin vanha juttu ellet oo jollai nelosel ni joo sillon toi vois toimiii mut en usko et jos ootte ylä-asteel ja meet sanoo et voiksä alkaa...ni se saattaa nauraa sulle ei ehkä päin naamaa mut kumminki....eli siitä sitten vaan!!!:>
- näinseon
no tässä on mun mielipiteitä...
Jos olisin se tyttö, haluisin et juttelisit mulle ihan normisti aluks, ei mitään ryntäämistä et voiks alkaa, jos ei viel ees kunnolla tunne.
Ja sitten mun mielestä mieluiten ulkona. Oot vaan oma ittes, se toimii parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965