Ajattelen kokoajan kuolemaa. Pelkään että vanhemmilleni tai minulle sattuu jotain. Maailmanloppu on myös kokoajan mielessäni. Näen painajaisia kuolemasta ja ajattelen sitä kokoajan. Mikään muu ei ole mielessäni. Nytkin itken. Olen todella nuori joten minulla ei pitäisi olla mitään "hätää".. Vanhempanikin ovat suhkoht nuoria, mutta isäni on ehkä HIEMAN liian ylipainoinen ja puhuu joskus kuolemasta. Olen todella ahdistunut, mistä apua?
Pelottaa, ahdistaa
5
630
Vastaukset
- lailla tämä
liittyy lentämiseen?
- Hädissään
Lentämiseen? Kuka tässä on lentämisestä puhunut?
- jgklg
Kouluterveydenhoitaja, jos siis käyt koulua.. Voisitko hänelle puhua? Tai vanhemmillesi? Jos puhuminen on liian vaikeaa, niin koeta kirjoittaa vaikka kirje. Tuo kuulostaa kyllä aika pahalta, muistan itse pelänneeni joskus kuolemaa hirveästi ja se oli lamaannuttavaa. Ja isäsi tapa puhua kuolemasta tuskin helpottaa oloasi.
Voisit myös yrittää kokeilla kirjoittamista, piirtämistä ym. Ehkä saisit vaikka kirjoitettua ylös tuntemuksiasi ja sitten voisit käsitellä niitä. Itseäni on joskus helpottanut myös ihan kun on saanut vaikka keskustelupalstalla keskustella ja tajunnut, miksi jotain pelkää. Mutta tsemppiä sinulle! - älä luovuta vielä!
moi, en tiedä auttaako tämä mitään, mut laitan tähän oman tarinani, miten pystyin nousemaan masennuksen, pelkojen ja ahdistuksen syövereistä. tässä se on;
mä sain apua eri luontaishoidoista, jotka auttoi masennukseen, ahdistukseen, pakkoajatuksiin yms, kun en uskaltanut masennuslääkkeitä käyttää, ja luin paljon mitkä luontaistuotteet auttaa mielenterveyden ongelmiin, tässä kaikki jutut mitä käytin (ja nämä ihan oikeasti auttoivat): mäkikuismaa (masennukseen) valeriaanaa ja kärsimyskukkaa (ahdistukseen, jännitykseen, pelkotiloihin, rauhoitti ja rentoutti). E-EPA-kalaöljyä (myös pellavansiemenöljy on kuulemma hyvä, siinä samoja omega 3-öljyjä) ja sinkkiä, magnesiumia ja dolomiittia (tutustuin ortomolekulaariseen lääketieteeseen jossa mielenterveyden ongelmia hoidetaan vitamiinein, mineraalein ja rasvahapoin, ja näin tasapainotetaan ja hoidetaan aivoja ja hermojärjestelmää ja näin mieli paranee) ja bachin kukkatipat olivat mulle tosi suuri apu: bachin kukkatippoja on 38 erilaisiin ongelmiin, kuten masennukseen, pelkoihin, päättämättömyyteen, ahdistukseen, vihaan yms ja niiden käyttö on tosi helppoa; 2 tippaa jokaista valittua kukkatippaa (samanaikaisesti voi käyttää 5 eri tippaa) lasiin vettä ja pari kulausta päivän mittaan. esim. mimulus ja aspen auttaa pelkoihin, kuten kuolemanpelkoon, red chestnut kun pelkää muille sattuvan jotain pahaa, rock rose kauhuun jne. näitä tippoja saa luontaistuotekaupoista, noita yrttejä ja E-EPA:aa saa apteekeista. lisäksi jätin kaiken kofeiinin ja suurimmaks osaks sokerit, lisäaineet ja valkoiset vehnäjauhot (ortomolekulaarisessa lääketieteessä vitamiinien yms. ohella suositellaan myös gluteenitonta dieettiä, koska gluteiini aiheuttaa joissakin paitsi fyysisiä, myös psyykkisiä oireita, jos gluteeniallergia on voimakas, esim. autismista kärsiviä gluteeniton dieetti on auttanut paljon, se on suosittu ja hyväksikoettu apu). oon lukenut paljon netistä ja kirjoista mielenterveyden ongelmien luonnonmukaisesta hoidosta, ja toivottomissakin tilanteissa ovat monet apua saaneet, eli ainakin kannattaa kokeilla! kirja joka auttoi mua tosi paljon oli tommy hellstenin "saat sen mistä luovut" se helpotti oloa ja toi levollisuutta ja rauhaa. toivon sulle joka tapauksessa kaikkea hyvää ja että elämä hymhyilisi sulle, joku sanoi joskus että kun on ollut tarpeeksi sadetta, on auringon aika. - PIENTÄ
MUTTA MULLA PELOTTAA SUUNNATTOMASTI TULEVAT PÄÄSYKOKEET.
JÄNNITTÄÄ JA STRESSAA NIIN ÄLYTTÖMÄSTI ETTÄ TUNTUU ETTÄ PÄÄ KATKEAA.
SOSISAALISET KOKEET TULEVAT JA TODELLA PITÄÄ OSATA LAITTAA OMA SUU PELIIN, MUUTEN EI OLE MITÄÄN TOIVOA, VOI LUOJ A, MITEN MÄ SELVIIN, HYVIN TOIVOTTAVASTA, SE MENEEE TAAS NIIN ETTÄ KUN KOKEET OHI NIIN TULEE MIELEEN , ETTÄ IHAN TURHAAN JÄNNITIN, NÄIN SE MENEEE KUTENKIN.
TSEMPPIÄ KAIKILLE!!!!!!
ASIAAN KUIN ASIAAN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318