Kajaanin koirapuistot

Anne.M

Haluaisin tietää Kajaanin koirapuistoista. Olen ottamassa Kääpiöpinseriä ja haluaisin kuulla että mitä koirapuistoo suosittelette kääpiökoiralle.

8

1909

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahkerasti käyn

linnantaustiellä on todella hyvä puisto, koiralle virikkeellinen ympäristö ja illan suussa siellä käy paljon koiria ja koiranomistijia. esim. laajankankaan puisto on aika ankea..

• koirapuisto

Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?

• jippiue
        koirapuisto kirjoitti:

Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?

Missäpäin Onnelaa se puisto on?

• katri&tinka
        jippiue kirjoitti:

voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.

• Sijaitsee
        jippiue kirjoitti:

Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
        Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy...

• kajaanissa
        katri&tinka kirjoitti:

voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.

Laajankankaanpuisto sijaitsee laajankankaan s-marketin takana. Puisto näkyy myös tielle.
        Onnelan puisto on onnelassa (ns.prismaa vastapäätä). Onnelaan tultaessa asutusten alkaessa oikealla puolella.
        Puistolan koirapuisto on ammattikoulun ja virastotalon väliseltä tieltä (vuorikatu) n. kilometri eteenpäin, junaradan vasemmalla puolella. Ison puistoalueen oikeassa nurkassa...
        Kuurnan puisto löytyy linnantaustien, eino leinon tien ja kuurnantien ristauksesta.. Lohtajallehan on koirapuisto rakennettu mutta sen sijainnista en itse tiedä???

• koirapuisto
        Sijaitsee kirjoitti:

Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
        Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy...

Lohtajan koirapuisto sijaitsee n. puolen kilometrin päässä ABC-asemasta Wetterin autoliikkeen takana/ vieressä (autollakin siis pääsee ihan koirapuiston viereen Wetterin kautta). Puisto on kaksiosainen, tilava ja suhteellisen siisti ja uusi alue. Hyvät ulkoilureitit/ pyörätiet vieressä.

• Koirallinengfd

Hei,

Lisäsin googlen karttaan kaikki tietämäni koirapuisot, mitkä kyllä tässä aikaisemmin jo mainittiinkin, mutta ajattelin tämän tänne lisätä. Tiedä vaikka leikkikavereita ilmaantuisi enemmänkin. Paikkojen merkintä onnistuu googlemapissa vain lähimpään tiehen, joten merkinnät ovat sen mukaiset.

Linkki:
      http://tinyurl.com/22jzkqp

Itse olen enimmäkseen käynyt tuossa puistolan puistossa, kun siellä on arkisin 17-19 aikaan paljon ollut koiria. Tosin nyt on ollut märkää, joten osanotto on ollut sen mukainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe