Haluaisin tietää Kajaanin koirapuistoista. Olen ottamassa Kääpiöpinseriä ja haluaisin kuulla että mitä koirapuistoo suosittelette kääpiökoiralle.
Kajaanin koirapuistot
8
1862
Vastaukset
- ahkerasti käyn
linnantaustiellä on todella hyvä puisto, koiralle virikkeellinen ympäristö ja illan suussa siellä käy paljon koiria ja koiranomistijia. esim. laajankankaan puisto on aika ankea..
- koirapuisto
Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?
- jippiue
koirapuisto kirjoitti:
Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?
Missäpäin Onnelaa se puisto on?
- katri&tinka
jippiue kirjoitti:
voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.
- Sijaitsee
jippiue kirjoitti:
Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy... - kajaanissa
katri&tinka kirjoitti:
voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.
Laajankankaanpuisto sijaitsee laajankankaan s-marketin takana. Puisto näkyy myös tielle.
Onnelan puisto on onnelassa (ns.prismaa vastapäätä). Onnelaan tultaessa asutusten alkaessa oikealla puolella.
Puistolan koirapuisto on ammattikoulun ja virastotalon väliseltä tieltä (vuorikatu) n. kilometri eteenpäin, junaradan vasemmalla puolella. Ison puistoalueen oikeassa nurkassa...
Kuurnan puisto löytyy linnantaustien, eino leinon tien ja kuurnantien ristauksesta.. Lohtajallehan on koirapuisto rakennettu mutta sen sijainnista en itse tiedä??? - koirapuisto
Sijaitsee kirjoitti:
Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy...Lohtajan koirapuisto sijaitsee n. puolen kilometrin päässä ABC-asemasta Wetterin autoliikkeen takana/ vieressä (autollakin siis pääsee ihan koirapuiston viereen Wetterin kautta). Puisto on kaksiosainen, tilava ja suhteellisen siisti ja uusi alue. Hyvät ulkoilureitit/ pyörätiet vieressä.
- Koirallinengfd
Hei,
Lisäsin googlen karttaan kaikki tietämäni koirapuisot, mitkä kyllä tässä aikaisemmin jo mainittiinkin, mutta ajattelin tämän tänne lisätä. Tiedä vaikka leikkikavereita ilmaantuisi enemmänkin. Paikkojen merkintä onnistuu googlemapissa vain lähimpään tiehen, joten merkinnät ovat sen mukaiset.
Linkki:
http://tinyurl.com/22jzkqp
Itse olen enimmäkseen käynyt tuossa puistolan puistossa, kun siellä on arkisin 17-19 aikaan paljon ollut koiria. Tosin nyt on ollut märkää, joten osanotto on ollut sen mukainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446