Kajaanin koirapuistot

Anne.M

Haluaisin tietää Kajaanin koirapuistoista. Olen ottamassa Kääpiöpinseriä ja haluaisin kuulla että mitä koirapuistoo suosittelette kääpiökoiralle.

8

1899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahkerasti käyn

linnantaustiellä on todella hyvä puisto, koiralle virikkeellinen ympäristö ja illan suussa siellä käy paljon koiria ja koiranomistijia. esim. laajankankaan puisto on aika ankea..

• koirapuisto

Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?

• jippiue
        koirapuisto kirjoitti:

Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?

Missäpäin Onnelaa se puisto on?

• katri&tinka
        jippiue kirjoitti:

voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.

• Sijaitsee
        jippiue kirjoitti:

Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
        Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy...

• kajaanissa
        katri&tinka kirjoitti:

voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.

Laajankankaanpuisto sijaitsee laajankankaan s-marketin takana. Puisto näkyy myös tielle.
        Onnelan puisto on onnelassa (ns.prismaa vastapäätä). Onnelaan tultaessa asutusten alkaessa oikealla puolella.
        Puistolan koirapuisto on ammattikoulun ja virastotalon väliseltä tieltä (vuorikatu) n. kilometri eteenpäin, junaradan vasemmalla puolella. Ison puistoalueen oikeassa nurkassa...
        Kuurnan puisto löytyy linnantaustien, eino leinon tien ja kuurnantien ristauksesta.. Lohtajallehan on koirapuisto rakennettu mutta sen sijainnista en itse tiedä???

• koirapuisto
        Sijaitsee kirjoitti:

Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
        Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy...

Lohtajan koirapuisto sijaitsee n. puolen kilometrin päässä ABC-asemasta Wetterin autoliikkeen takana/ vieressä (autollakin siis pääsee ihan koirapuiston viereen Wetterin kautta). Puisto on kaksiosainen, tilava ja suhteellisen siisti ja uusi alue. Hyvät ulkoilureitit/ pyörätiet vieressä.

• Koirallinengfd

Hei,

Lisäsin googlen karttaan kaikki tietämäni koirapuisot, mitkä kyllä tässä aikaisemmin jo mainittiinkin, mutta ajattelin tämän tänne lisätä. Tiedä vaikka leikkikavereita ilmaantuisi enemmänkin. Paikkojen merkintä onnistuu googlemapissa vain lähimpään tiehen, joten merkinnät ovat sen mukaiset.

Linkki:
      http://tinyurl.com/22jzkqp

Itse olen enimmäkseen käynyt tuossa puistolan puistossa, kun siellä on arkisin 17-19 aikaan paljon ollut koiria. Tosin nyt on ollut märkää, joten osanotto on ollut sen mukainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      115
      2628
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      85
      2264
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1790
    4. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1767
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      165
      1690
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1546
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1546
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      122
      1342
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1249
    10. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      357
      1234
    Aihe