Kajaanin koirapuistot

Anne.M

Haluaisin tietää Kajaanin koirapuistoista. Olen ottamassa Kääpiöpinseriä ja haluaisin kuulla että mitä koirapuistoo suosittelette kääpiökoiralle.

8

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahkerasti käyn

linnantaustiellä on todella hyvä puisto, koiralle virikkeellinen ympäristö ja illan suussa siellä käy paljon koiria ja koiranomistijia. esim. laajankankaan puisto on aika ankea..

• koirapuisto

Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?

• jippiue
        koirapuisto kirjoitti:

Kuurnan koirapuisto on ihan paras!! Sopivasti metsää ja kivaa touhuttavaa. Laajankankaan puisto on kyllä ankea. Mutta siellä mahtuu hyvin juoksemaan. Onnelassa on hienoin aita, tietty, semmonen lauta-aita, mutta se paha ettei kukaan käy siellä. :) Puistolassa on kaksi-osainen puisto, toisessa ikivanhoja agility telineitä. Ja se on aina pitkään mutainen keväällä.. Vai onko se jo kunnostettu?

Missäpäin Onnelaa se puisto on?

• katri&tinka
        jippiue kirjoitti:

voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.

• Sijaitsee
        jippiue kirjoitti:

Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
        Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy...

• kajaanissa
        katri&tinka kirjoitti:

voisiko joku kertoa tarkempia osotetietoja kajaanin koirapuistoille ku oon uus kaupungissa niin en oikein tiedä vielä.

Laajankankaanpuisto sijaitsee laajankankaan s-marketin takana. Puisto näkyy myös tielle.
        Onnelan puisto on onnelassa (ns.prismaa vastapäätä). Onnelaan tultaessa asutusten alkaessa oikealla puolella.
        Puistolan koirapuisto on ammattikoulun ja virastotalon väliseltä tieltä (vuorikatu) n. kilometri eteenpäin, junaradan vasemmalla puolella. Ison puistoalueen oikeassa nurkassa...
        Kuurnan puisto löytyy linnantaustien, eino leinon tien ja kuurnantien ristauksesta.. Lohtajallehan on koirapuisto rakennettu mutta sen sijainnista en itse tiedä???

• koirapuisto
        Sijaitsee kirjoitti:

Onnela-alueen keskellä. Aika lähellä Onnelakotia.. Jos vaikka menet sinne, niin kannattaa menna rantaa pitkin. Siitä näkee sen.
        Se kyllä on minusta aika ankea eikä paljoa koiria näy...

Lohtajan koirapuisto sijaitsee n. puolen kilometrin päässä ABC-asemasta Wetterin autoliikkeen takana/ vieressä (autollakin siis pääsee ihan koirapuiston viereen Wetterin kautta). Puisto on kaksiosainen, tilava ja suhteellisen siisti ja uusi alue. Hyvät ulkoilureitit/ pyörätiet vieressä.

• Koirallinengfd

Hei,

Lisäsin googlen karttaan kaikki tietämäni koirapuisot, mitkä kyllä tässä aikaisemmin jo mainittiinkin, mutta ajattelin tämän tänne lisätä. Tiedä vaikka leikkikavereita ilmaantuisi enemmänkin. Paikkojen merkintä onnistuu googlemapissa vain lähimpään tiehen, joten merkinnät ovat sen mukaiset.

Linkki:
      http://tinyurl.com/22jzkqp

Itse olen enimmäkseen käynyt tuossa puistolan puistossa, kun siellä on arkisin 17-19 aikaan paljon ollut koiria. Tosin nyt on ollut märkää, joten osanotto on ollut sen mukainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 484
      7182
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2558
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1738
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1339
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1244
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    Aihe