Uusimman Bob&Rose sarjan saama vastaanotto kummastuttaa. Minkä takia siinä on jotain hupaisaa ja hienoa, kun homo parantuu?
Ja ai niin! Eihän Bob parannu miksikään, kun hän on jo valmiiksi biseksuaali, niikuin miljoonat saman kohtalon omaavat miehet ympäri maapalloa. Mutta miksi biseksuaaleihin suhtaudutaan hyväksyvämmin? Tuoko vaimo, perhe, lapset, asuntolaina ja volvo todellakin miehelle sen verran itseisarvoa ja hyväksyntää, että hän on parempi, kuin jos olisi vain tavallinen ”kakkanuolija” Eli miksi suuri osa heteroista pitää jotenkin hyväksytympänä, että on vaimo ja lapset, ja silloinkin nai toista miestä perseeseen(tai on naitavana)kuin jos olisi vain rehellisesti mitä on sitä keltään peittelemättä? Mikä kumma hinku heteroilla on tuomitu ihmiset, jotka Sakun klassisin sanoin Salatuista elämistä:”Eivät ole maistaneet lihan iloja” Eikä se biseksuaali muuten miksikään muutu;kakkapoika mikä kakkapoika! Mutta onko se jotenkin ylevämpi ja ”normaalimpi”, kun sillä on vaimo ja lapset vielä päälle?
Miksi Bi:t on "Ok"
2
414
Vastaukset
- easyw
Mikä on bob ja rose? TV-sarjako? Lakkaa nyt elämästä elämääsi töllön normittamana. Harvaa ihmistä oikeastaan todella kiinnostaa, mihin suuntaan peräpeiliä kukakin on kallellaan, mutta ne harvat joita se kiinnostaa, tuntuvat saavat sitäkin suuremman trauman siitä itselleen.
- Kick
..Eräänlaisen mielikuvan yhteiskunnan vallitsevasta mielipiteestä se kuitenkin antaa, jos sarja jossa "homo eheytyy" saa suuren suosion tämän nimenomaisen seikan vuoksi. Itse olen toisinaan kiihkomielinen ja paatoksella puhun asiani puolesta, ymmärrän täysin ketjun aloittajan närän. Siinä ei ole mitään hienoa tai arvostettavampaa jos on suhteessa jonkun kanssa ja samanaikaisesti viettää kaksoiselämää hyppien kukasta kukkaan oman tai toisen sukupuolen kanssa.
Muutenkin nämä "eheytyneet" ja "eheytyshoitoja" puoltavat taitavat olla itse niitä päästään vinksahtaneita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780