En edes silloin, kun ystävästä on kysymys. Mutta luonteelleen ei voi mitään.
En ole tippaakaan hienotunteinen
6
934
Vastaukset
- sivumerkkejä
voi luottaa, eikä hän ole mikään oikea ystävä. Petturi on.
- tehdä jotain jos haluaa
Kyllä luonnettaan voi muuttaa. Aivot ovat oppimiskykyiset.
tehdä jotain jos haluaa kirjoitti:
Kyllä luonnettaan voi muuttaa. Aivot ovat oppimiskykyiset.
mitä kirjoitat. Luulin sinua ystäväksi.
- ....
***** kirjoitti:
mitä kirjoitat. Luulin sinua ystäväksi.
heh heh varmaan ihan tunnistit...
- yks nainen
Minussa on liikaa hienotunteisuutta. Tehtäiskö niin että sä ottaisit osan mun hienotunteisuutta ja antaisit mulle hieman röyhkeyttä? Miten olis? ;) Sitten oltaisiin ikäänkuin tasapainossa. Mutta oma itsensä pitää olla joo.
- Annan aina toiselle
ihmiselle mahdollisuuden. Jos toinen haluaa olla hyvä ihminen, se riittää. Sinä et selvästi halua. Minä kestän omat heikkouteni ja pelkoni. Pyrin myös siihen etten heijasta niitä toisiin ihmisiin. Aina tämä ei onnistu, mut so what, ihminen mäkin oon. Toista ihmistä ei kannatakaan yrittää muuttaa, eikä sellainen kiinnostaisikaan. Toivottavasti löydät kaltaistasi seuraa. Tässä sinulle vielä tällainen viiteo, niin pääset makuun :P
http://youtube.com/watch?v=tGPLxfIt7OM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692586
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542543- 851451
- 2271447
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441161Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 1021002
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"197965- 80852
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136739