skopunousuista kaurista? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kanssasi?
Löytyiskö ihan oikeesti
5
913
Vastaukset
- kaurisnauris
Skopunousuisena kauris ryntää joko täysillä kehiin tai ei ollenkaan. Ihmiset hän luokittelee ystäviin ja ei-ystäviin. Kuulemma. Tiedä nyt ihan pitääkö paikkaansa. Mielenkiintoista tämä:) Kyllä skoput osaa!
- StippaS
Kaurisnainen, nousevalta merkiltäni skorpioni :))
- Ystävyydellä...
itsesi kanssa. Skorpioni tekee sinusta vaikean muiden seurassa. Oletko huomannut ettet tahdo saada ystäviä?
Ystävyydellä... kirjoitti:
itsesi kanssa. Skorpioni tekee sinusta vaikean muiden seurassa. Oletko huomannut ettet tahdo saada ystäviä?
ystäviä olisi enemmän kuin ehdin pitämään heihin yhteyttä. Sairauteni rajoittaa aika paljon muutenkin. Ehkä minulla vaikuttaa kuumerkkini leijona, ja venus jousimies siihen, että ystäviä riittää vaikka muille jakaa:)
- .....-......
Ystävyydellä... kirjoitti:
ehkä lähinnä itseni kanssa. Merkurius kauriissa tekee minusta tuppisuun, en saa aina sanottua sitäkään vähää, mitä pitäisi. Skorppionilla on tietenkin oma negatiivinen vaikutus myös. Ristiriitaisuutta kyllä on, se täytyy myöntää. Mutta ystäviä olen aina saanut, se kai johtuu taas siitä, että olen mars kaloissa, eli olen nainen, jonka on vaikea sanoa ei, kun joku pyytää apua, ja jonka sydän on kultaa, keuhkot hopeaa ja pää pronssia:)).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759