Hei!
Onko sinulla jotain ihanaa runoa/juttua häistä tai naimisiin menosta tai naisesta ja miehestä tms.
Saan pitää puheen tyttäreni häissä, mutta haluaisin aloittaa sen jollakin kivalla jutulla. Se pitäisi mielestäni olla joko hauska tai sitten syvällinen, romanttinen.
Oletin löytäväni sen tuosta vain, mutta eipä ole vastaan kävellyt, vaikka kirjastossakin olen jo kolunnut hyllyjä...
Kiitos, jos voit auttaa!
Hääruno
4
2465
Vastaukset
- edes vähän
On satua että morsiamet punastuvat. Tosiasiassa heidän kasvonsa hehkuvat voitonriemusta.
Avioliitto on syvä kaipaus parisängyn rauhaan kaiken sohvasotkun jälkeen.
Avioliitto tulee rakkauden jälkeen niin kuin savu tulen.
Avioliitto on nuoruuden erehdys ja meidän kaikkien tulisi tehdä se.
Ei sillä ole väliä kuka avioliitossa hymyilee. Jos edes toinen hymyilee, voi olla varma että toinen on onnellinen.
Jos näet avioliittosi eteen yhtä paljon vaivaa kuin firmasi hyväksi, avioliitostasi tulee menestys.
Sikäli kuin taivas voi olla maan päällä se on onnellisessa avioliitossa.
Suurinta avioliitossa on, että siinä voi olla yksin tuntematta itseään yksinäiseksi.- äitiliininen
Hei!
Iso kiitos, nuo aforismit ovat hyviä,
varsinkin nuo neljä viimeisintä, niistä
pidän eniten.
Kevään iloa Sulle!
...liininen :)
- Kirjoitin itse:
Kaunis on hääpäivä
taivalla ei pilven häivää
nuori rakkaus kukoistaa
ja kaiken surun poistaa.
Kuin kukkakimppu morsian
ja puistossa ui sorsia
tuuli suhisee kaisloissa
on ruusuja morsiamen vihkossa.
Sulhanen kuin jalosukuinen
ja hääväki monilukuinen
seuraa kun alttarille käy
nuoripari. Ei pilvee näy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130