Hei!
Onko sinulla jotain ihanaa runoa/juttua häistä tai naimisiin menosta tai naisesta ja miehestä tms.
Saan pitää puheen tyttäreni häissä, mutta haluaisin aloittaa sen jollakin kivalla jutulla. Se pitäisi mielestäni olla joko hauska tai sitten syvällinen, romanttinen.
Oletin löytäväni sen tuosta vain, mutta eipä ole vastaan kävellyt, vaikka kirjastossakin olen jo kolunnut hyllyjä...
Kiitos, jos voit auttaa!
Hääruno
4
2449
Vastaukset
- edes vähän
On satua että morsiamet punastuvat. Tosiasiassa heidän kasvonsa hehkuvat voitonriemusta.
Avioliitto on syvä kaipaus parisängyn rauhaan kaiken sohvasotkun jälkeen.
Avioliitto tulee rakkauden jälkeen niin kuin savu tulen.
Avioliitto on nuoruuden erehdys ja meidän kaikkien tulisi tehdä se.
Ei sillä ole väliä kuka avioliitossa hymyilee. Jos edes toinen hymyilee, voi olla varma että toinen on onnellinen.
Jos näet avioliittosi eteen yhtä paljon vaivaa kuin firmasi hyväksi, avioliitostasi tulee menestys.
Sikäli kuin taivas voi olla maan päällä se on onnellisessa avioliitossa.
Suurinta avioliitossa on, että siinä voi olla yksin tuntematta itseään yksinäiseksi.- äitiliininen
Hei!
Iso kiitos, nuo aforismit ovat hyviä,
varsinkin nuo neljä viimeisintä, niistä
pidän eniten.
Kevään iloa Sulle!
...liininen :)
- Kirjoitin itse:
Kaunis on hääpäivä
taivalla ei pilven häivää
nuori rakkaus kukoistaa
ja kaiken surun poistaa.
Kuin kukkakimppu morsian
ja puistossa ui sorsia
tuuli suhisee kaisloissa
on ruusuja morsiamen vihkossa.
Sulhanen kuin jalosukuinen
ja hääväki monilukuinen
seuraa kun alttarille käy
nuoripari. Ei pilvee näy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861560
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769