Sappirakko poistettiin tähystysmenetelmällä. Tikkien ilmoittiin sulavan kahdessa viikossa pois. Olen käynyt joka päivä suihkussa tikkejä liuottelemassa. Narut ovat kuitenkin jäljellä ja kaksi viikkoa leikkauksesta on takana.
Milloin tikit kokemustenne mukaan häviävät, voiko niitä itse nyppiä pois ? Voiko milloin mennä saunaan ?
Milloin saunaan ?
Tilpo
2
885
Vastaukset
- tikkitakki**
tavallisten tikkien kanssa menee niin, että viikko tikkien poistosta saa mennä saunaan. Sulavista ei minulla ole kokemusta, mutta eikös voisi ajatella et sulavien kanssa se aikaraja on lyhyempi?
- Umppari..
Multa poistettiin umppari tähystysleikkauksella 2 viikoa sitten (sulavat tikit) ja sain haavojen kotihoito-ohjeen jossa sanotaan, että saunaan voi mennä 10-12 päivää leikkauksen jälkeen. Suihkussa voi toki käydä mielin määrin mutta "seisova" vesi= uima-altaat jne sauna on lähes pari viikoa kiellettyjen listalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750