Niin, millainen on singaporen lentokenttä?
Onko kauhean iso/hankala paikka?
Osaavatko kunnolla englantia?
Singaporen lentokenttä
4
2769
Vastaukset
- paras kenttä
Changin (muistaakseni sen niminen) kenttä on siistein ja viihtyisin lentokenttä mitä olen ikinä nähnyt ja aika paljon on tullut matkusteltua. Iso on, mutta harvinaisen selkeä. Englantia osaavat käytännössä kaikki, suomalaiset voisivat ottaa oppia! Kannattaa mennä Big foot-jalkahierontalaitteeseen, on ilmainen ja niitä on siellä käytävillä joka puolella. Tekee todella hyvää väsyneille jaloille!
- pore....
Enpä ole ennen nähnyt lentokentällä hallia jossa
soitti valkopukuinen mies flyygeliä ja joka oli
melkein Helsingin kentän kokoinen halli.
Viimeksi kun kävin ja saavuin low cost terminaaliin
niin kesti puoli tuntia tulla sieltä bussilla
pääterminaaliin jossa vielä piti junalla vaihtaa
kerran terminaalia kun bussi ei mennytkään oikeaan
paikkaan. - spore_fan
..kenttä mitä maailmasta löytyy;tajuttoman selkeä siisti, toimiva, jne.
- siellä käynyt
Kaikin puolin singaporen kenttä toimii, sen selkeämpää kentää en ole tavannut. Se on myös viihtyisä, launtsi on myös kokemisen arvoinen. Tästä kentästä ei ole mitään negatiivisuutta havaittavissa. Yhdyn edellisiin kirjoittajiin kommenteista täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772