Oolofin kirjoitukset ovat olleet selkeitä provoja, tässä hän sen myöntääkin:
"-> Joskus kirjoitan tahallani omaleimaisesti.
Kirjoittanut: Oolofi 28.4.2008 klo 09.17
Esim. ärrr-vikaisesti tai shilleen vähän niikkö tälleen jänksästi.
Mutta osaan kirjoittaa esimerkillisesti! En ole mikään tyhmä, paitsi alkoholin suhteen ja kännissä olen kyllä täysidiootti. Nyt on toinen päivä jo alkanut selvänä.
Olen kyllä provoillut välillä tarkoituksella. Mutta se on ollut tyhmää ja pahoittelen. "
Tapaus Oolofi
9
631
Vastaukset
- Oolofi
No en todellakaan ole mikään pelkkä provo. Suurin osa kirjoituksistani on ihan totta, mutta on siellä jotain tahallaan överiksi vedettyäkin. Mutta ne on olleet tosi tyhmiä juttuja, myönnetään ja totta on se, että mulla on tosi paha alkoholiongelma.
- olet hölmö!
Jos olet vakavasti alkoholiongelmainen ja pyydät ongelmaasi NÖYRÄSTI apua, ei ole syytä provoilla. Uskottavuutesi on jo pyöreä NOLLA!
NOLLA!
Ymmärsitkö?
- jo kauan sitten
Olen jo kauan sitten huomannut tuon provoilevan. Kertoi joskus olevansa ADHD potilas, sitten myöhemmin sanoi "ainoa diagnoosi on masennus". Pelkkää p**kan jauhantaa, kuka enää uskoo tuon juttuja?
- kaunis päivä
Minäkin olen todella kyllästynyt tämän oolofin kirjoituksiin lievästi sanottuna.
Humalassa kirjoittelee miten paljon on juonut ja sepittää uskomattomia asioita.
Sitten kun krapula ja morkkis iskee kirjoittaa ja ruikuttaa kohtaloaan,raasu mikä raasu.
Tulee sitä itsekkin vedettyä joskus parin päivän kännejä ja olot on kamalat.
Mutta en ole tänne nousuhumalassa kirjoitellut tai krapulassa.
Ne on mokat ja olot kestettävä ja sillä tapuli.
Ja taitaa tämä kaveri kirjoittaa aikalailla pehmosia ei ole kovin fiksua touhua.
JA MINUA EI AINAKAAN PÄTKÄÄKÄÄN SINUN RAITTIUS LUPAUKSESI KIINOSTA.
TAAS KUN TÄMÄ HEMMO OTTAA SAADAAN LUKEA USKOMATTOMIA SEIKKAILUJA,MUTTA EIHÄN NIITÄ TARTTE LUKEA.
TEILLE MUILLE MUKAVAA VAPPUA,KUKIN JUHLII OMALLA TAVALLAAN.
ITSE OLEN KOKO VAPUN TÖISSÄ,MUT KERKIÄÄHÄN TUOTA KUOHUVAA OTTAA JOSKUS TOISEN KERRAN. - Oolofi
Koska en ole päässyt ADHD-tutkimuksiin. Se ei tarkoita sitä etteikö mulla sitäkin olisi.
Kuka enää uskoo ''tätä''? Tuskin kukaan, koska ei ''tämä'' enää itsekään usko itseensä. Mutta toivoa on silti. - joku uskoo
Oolofi kirjoitti:
Koska en ole päässyt ADHD-tutkimuksiin. Se ei tarkoita sitä etteikö mulla sitäkin olisi.
Kuka enää uskoo ''tätä''? Tuskin kukaan, koska ei ''tämä'' enää itsekään usko itseensä. Mutta toivoa on silti.On täällä joku Oolofin sekoiluja seuraava ja niihin uskova.
Minulla on tasan samanlainen tuuliviiri kotona, tosin ei ole moneen vuoteen kyennyt viikkoakaan olemaan juomatta, toisin kuin Oolofi.
Adhd löytyisi myös, samoin masennus, mutta kun on varattu aika ei koskaan kykene paikalle.
Tavarat katoaa,oli putkassa viikko sitten jne.
Lopettaa kokonaan juomisen ja aloittaa juomisen monta kertaa viikossa morkkiksen syvyydestä riippuen. Antabukset löytyy ja ikää on saman verran kuin Oolofilla.
Törppöilee vielä enemmän, vaikkei tänne kirjoittele, ei riitä keskittymiskyky kai.
Toivottavasti Oolofi joskus saa juotua tarpeeksi, antaisi toivoa tännekin. - Oolofi
joku uskoo kirjoitti:
On täällä joku Oolofin sekoiluja seuraava ja niihin uskova.
Minulla on tasan samanlainen tuuliviiri kotona, tosin ei ole moneen vuoteen kyennyt viikkoakaan olemaan juomatta, toisin kuin Oolofi.
Adhd löytyisi myös, samoin masennus, mutta kun on varattu aika ei koskaan kykene paikalle.
Tavarat katoaa,oli putkassa viikko sitten jne.
Lopettaa kokonaan juomisen ja aloittaa juomisen monta kertaa viikossa morkkiksen syvyydestä riippuen. Antabukset löytyy ja ikää on saman verran kuin Oolofilla.
Törppöilee vielä enemmän, vaikkei tänne kirjoittele, ei riitä keskittymiskyky kai.
Toivottavasti Oolofi joskus saa juotua tarpeeksi, antaisi toivoa tännekin.Vai miehesi?
Kyllä mä nyt olen tarpeekseni juonut. Helvetti soikoon. Kun krapulat kestää useita päivä ja morkkikset vaikak mitenp itkään, niin ei tässä kyllä enää ainakaan viina passaa ottaa.
Tänäänkin olen selvä. - en ymmärrä
Oolofi kirjoitti:
Vai miehesi?
Kyllä mä nyt olen tarpeekseni juonut. Helvetti soikoon. Kun krapulat kestää useita päivä ja morkkikset vaikak mitenp itkään, niin ei tässä kyllä enää ainakaan viina passaa ottaa.
Tänäänkin olen selvä.Oolofi, sanot olevasi vaikeasti alkoholiongelmainen, siltikin viitsit vielä provosoida viestejäsi, miksi?
Saatko jonkinlaista tyydytystä itsellesi, kun muutamat oikein tosissaan yrittävät sinua auttaa?
Homottelet näitä auttajia... AA:laisia nimittelet sairaiksi ja luusereiksi??
Luuletko sitten vielä, että joku viitsii vaivautua sinun takiasi?
Anteeksi nyt vaan parahin Oolofi, uskottavuutesi tällä palstalla on menetetty! - joku uskoo
Oolofi kirjoitti:
Vai miehesi?
Tänäänkin olen selvä.Pojasta kyse,en tätä katselisi jos mieheni olisi!
Sympatiseeraan tota taisteluasi, kun vaikutat niin oman ikuisen "murkkuni" kaltaiselta.
Monesti täydellinen idiootti kännissä, tuntuu jopa ettei ilkeämpää ihmistä voi olla. Se toinen puoli onkin sitten melkeinpä naivin vilpitön ja herkkä nuorimies. Uskoo 100% sen mitä kulloinkin päättää ja mitä mitä aikoo. Se päätös ja mieli vaan vaihtuu aina seuraavassa hetkessä.
Hauskaa Vappua, toivonpa tosiaan että olet juomisesi juonut.
Minun ongelmatapaukseni örveltää jo kylillä. Niinpä on taas musta pilvi laskeutunut kotiimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261