Onkohan ne kaikki turhautuneimmat ihmiset kerääntyneet tälle palstalle purkamaan omia "angstejaan"?
Mitä ja ketä palvelee esim. jatkuva jauhaminen siitä, miten abortti aiheuttaa mielenterveydelle hallaa, miten siitä saa elinikäiset ongelmat, entä miten kuvien julkaiseminen voisi "palvella" heidän tarkoituksiaan ja missä mielessä? Ja jos joku menee sanomaan oman eriävän mielipiteen, niin silloinhan hän on ihan väärässä ja aivan kamala - hirveä ihminen!
Sitten taas toiset vähättelevät lasta, hedelmöittynyttä alkiota - sikiötä. Puhutaan hyvin ala-arvoisesti tyyliin "hyi hitto, en halua mitään haisevaa rääpälettä", ei haluta pilata omaa kroppaa ja hehkutetaan että miten hienoa on saada se abortti niin helposti! En ymmärrä tätäkään (näitäkään!) kannanottoja sitten missään mielessä!
Minun mielestä tälläinen palsta on aivan jonnin joutava kerta kaikkiaan ja täysin turhanpäiväinen. Tälläisen palstan voisi lopettaa ja laittaa vain infoksi neuvon ottaa yhteyden oman paikkakunnan perheneuvolaan tai mielenterveystoimistoon, kun tulee tälläisiä asioita eteen että ollaan raskaana tahtomattaan eikä tiedetä mitä tehdä. Eiköhän se ole se ainut oikea paikka josta sitä neuvoa ja infoa saa, yleensä vielä puolueetonta! Asiallista ja puhtaisiin faktoihin perustuvaa.
en oikein ymmärrä tätä palstaa
6
401
Vastaukset
- Saara
ehdottomasti kannatan aborttioikeutta, silti nuo lapselliset limanuljaskajutut ovat todella vastenmielisiä. Jotkut jopa niin ala-arvoisia, että tulee mieleen käänteinen propaganda, eli kyseessä olisikin jonkun "aborttihihhulin" teksti.
Jotenkin tähän palstaan on jäänyt koukkuun, ja säännölliisesti tulen katsomaan, mitä hassutuksia nyt tarjotaan :D Aika maltillista onnkeis on tämä Suomen aborttiväki, en ole kuullut lääkärimurhista tai terrori-iskuista tässä maassa.- on itse
sekaisin ja vainoharhainen. Ei tiedä olevansa itse sitä aborttiväkeä, jolta nuo limanuljaskajutut ovat peräisin.
- Saara
on itse kirjoitti:
sekaisin ja vainoharhainen. Ei tiedä olevansa itse sitä aborttiväkeä, jolta nuo limanuljaskajutut ovat peräisin.
ole se popula, joka notkuu täällä tauotta fanatisoimassa. Aborttioikeuden kannattajat muutamaa ikävää teiniprovoa lukuunottamatta ovat pääsääntöisesti asiallisia.
- vastustajat sen sijaan
Saara kirjoitti:
ole se popula, joka notkuu täällä tauotta fanatisoimassa. Aborttioikeuden kannattajat muutamaa ikävää teiniprovoa lukuunottamatta ovat pääsääntöisesti asiallisia.
vain käväisevät palstalla. Kummallista, että jotkut nimimerkit näyttävät asuvan täällä palstalla.
Minusta "aborttioikeuden" puolustajilla ei ole ollut yhtään kunnon argumenttia keskustelussa.
Suomessa ei ole "aborttioikeutta", vaan laittomasta abortista joutuu edelleen linnaan. Laillisen abortin voi vaan valitettavasti nykyisin saada aivan liian helposti. - Maaginenkasipallo
vastustajat sen sijaan kirjoitti:
vain käväisevät palstalla. Kummallista, että jotkut nimimerkit näyttävät asuvan täällä palstalla.
Minusta "aborttioikeuden" puolustajilla ei ole ollut yhtään kunnon argumenttia keskustelussa.
Suomessa ei ole "aborttioikeutta", vaan laittomasta abortista joutuu edelleen linnaan. Laillisen abortin voi vaan valitettavasti nykyisin saada aivan liian helposti.Vastustajat pääsääntöisesti huutelevat puskista ilman nimimerkkiä, kannattajat seisovat sanomistensa takana ja pääasiassa kirjoittavat vakionimmareilla.
- täällä kirjoita
Maaginenkasipallo kirjoitti:
Vastustajat pääsääntöisesti huutelevat puskista ilman nimimerkkiä, kannattajat seisovat sanomistensa takana ja pääasiassa kirjoittavat vakionimmareilla.
Nimimerkki ei ole mikään nimi. Sitten kun panet oman nimesi ja kotipaikkasi esiin, et ole enää "puskasta huutelija".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432822
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222382- 232096
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725