Suomalaisten Pigmentti!

namisuku

...taitaa pikkuhiljaa tummua Ilmaston lämpenimisen myötä?

Jo viime vuonna Kirjoittelin Hyönteisten "muuttumisesta", minulle (hymyiltiin), noh NYT sekin ON Totta, valitettavasti=/

Jossain vaiheessa Suomen Kasvisto muuttuu niin, että Kaktukset Kukkii Maassamme...eihän meitä silloin enään ole...mutta kuiteskin=()
Riippuu siitä miten kauan MaaPallomme Jaksaa...Huokaus....

7

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla taas ihosta pigmentti häviää. Olen siis tässäkin asiassa erilainen nuori....
      Olen tarkkaillut omia lapsiani mutta ei heillä ainakaan vielä tästä vaivasta näy merkkejä. Sitä vastoin tyttären poika syntyi tällainen valkoinen läiskä niskassaan ja se läiskä on suurentunut vuosien varrella.
      Minä rakastan aurinkoa ja harmittaa se, että mitä ruskeammaksi muutun, sitä enemmän valkoiset läiskäni erottuvat, mutta mutta...ongelma on katsojalla, ei se minua niinkään vaivaa

• namisuku

...onhan näitä pigmenttiläiskiä itse kullakin, enemmän tai vähemmän:()
        Persoonallisiako?;)

Aloituksella tarkoitin "koko kansan (muuttuvan) tummaihoisiksi...ajan myötä...jos Pallomme vielä Elää:()
        Kyllä Sinä varmasti Ymmärsitkin:)

• kai-man

isän ja äidin ihonväri vaikuta eniten, ei niinkään ilmasto lyhyellä ajalla ainakaan, oletan?

Muistan lukeneeni joskus -40 luvulla Ernest Lamppenin tarinoita.
      Mainitsi jossain, Saarijärveläiset olisivat vieläkin vaaleita pellava hiuksisia ja vaalea ihoisia kaikki jos tummaihoisia ei olisi poikennut paikkakunnalla.

• namisuku

...tooooosi pitkällä aikavälillä:)

• HTZA

lehdetkin julkaisevat arvostetun urheilutoimittajan huomioita mokka...jostain.

• namisuku

...EN kyllä tarkoittanut Avellanin KikuJuttuja...heh;)

• namisuku

...Luin, joskus, että Ihmiset olisivat saaneet alkunsa kourallisesta Afrikkalaisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2181
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      259
      1786
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      57
      802
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      788
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      777
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      727
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      725
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      176
      710
    Aihe