Pyörätuolissa istuvaa naista kirjekaveriksi?

Stone

Hei, pyörätuolissa istuva nainen, kirjoittele 24-vuotiaalle miehelle. [email protected]

16

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyörätuolissa istuva nainen

Sinulle on postia.... =)

• ihmettelvä

Mitä postia laitoit? tunnetteko ennestään?

ihmettelvä kirjoitti:

Mitä postia laitoit? tunnetteko ennestään?

...ei tunneta.. Pyys katos mailinvaihtoon pyörätuolissa istuva naista... joka on mun nikki ollu täällä alusta asti... ja tollisko luulin sit et se tarkotti nimenommaan mua...*Naur*..

• Niina
        Pyörätuolissa istuva nainen kirjoitti:

...ei tunneta.. Pyys katos mailinvaihtoon pyörätuolissa istuva naista... joka on mun nikki ollu täällä alusta asti... ja tollisko luulin sit et se tarkotti nimenommaan mua...*Naur*..

Ei mua vaan kauheesti naurattais jos monen muunkin pyörätuolissa istuvan naisen kans toinen haluais kirjoitella...

• Miksi
        Niina kirjoitti:

Ei mua vaan kauheesti naurattais jos monen muunkin pyörätuolissa istuvan naisen kans toinen haluais kirjoitella...

Miksi tulit vaikka et itse istu

• Pyörtuolissa istuva nainen
        Niina kirjoitti:

No voi herranjestas sentään! Siksihän mä korjasinkin asian täällä, koska vilpittömästi luulin, että koska nikkini on pyörätuolissa istuva nainen, et mua haettiin.. Tiiäkkö jos sua ei naurata ni mua ainaki alkaa naurattaan jo ihan helvetisti

Miksi kirjoitti:

Miksi tulit vaikka et itse istu

Ei nyt taida jollakin leikata, pitää vissiin vääntää rautalangasta ja piirtää... jne... KYLLÄ ISTUN... mutta täs haettiin yleisesti pyörätuolissa istuvaa naista ei nimenomaan mun nikkiä ja mua..

• Niina
        Pyörtuolissa istuva nainen kirjoitti:

No voi herranjestas sentään! Siksihän mä korjasinkin asian täällä, koska vilpittömästi luulin, että koska nikkini on pyörätuolissa istuva nainen, et mua haettiin.. Tiiäkkö jos sua ei naurata ni mua ainaki alkaa naurattaan jo ihan helvetisti

Kyllä muakin alkoi naurattamaan kun sä tollee suutuit. Kyllä mä ymmärsin mistä oli kysymys, kunhan piruilin. Toivottavasti teillä kahdella kuitenkin synkkaa, ettei tarvita niitä monia muita pyörätuolissa istuvia naisia.

Niina kirjoitti:

Kyllä muakin alkoi naurattamaan kun sä tollee suutuit. Kyllä mä ymmärsin mistä oli kysymys, kunhan piruilin. Toivottavasti teillä kahdella kuitenkin synkkaa, ettei tarvita niitä monia muita pyörätuolissa istuvia naisia.

... No kukaanhan tässä ei ole suuttunu, minä en ainakaan.. Lähinnä huvittunu kuinka väärinkäsityksiä voi syntyä päivänselevistä asioista..

• Niina
        Pyörätuolissa istuva nainen kirjoitti:

... No kukaanhan tässä ei ole suuttunu, minä en ainakaan.. Lähinnä huvittunu kuinka väärinkäsityksiä voi syntyä päivänselevistä asioista..

synkkaako teillä kahdella, jatkatteko vielä kirjoittelua? Enkä mä mikään utelias ole en ;-).

• jkcgjk
        Niina kirjoitti:

synkkaako teillä kahdella, jatkatteko vielä kirjoittelua? Enkä mä mikään utelias ole en ;-).

Miksi sä täällä seurailet vaikka et edes ole vammainen?

• sitä
        jkcgjk kirjoitti:

Miksi sä täällä seurailet vaikka et edes ole vammainen?

utelias olla,muttei tyhmän utelias.

• Niina
        sitä kirjoitti:

utelias olla,muttei tyhmän utelias.

minä istun joskus pyörätuolissakin. Terveisiä vaan Pyörätuolissa istuvalle naiselle! Sille nikille ;-).

• erh
        Niina kirjoitti:

minä istun joskus pyörätuolissakin. Terveisiä vaan Pyörätuolissa istuvalle naiselle! Sille nikille ;-).

Miks heität pilaa pyörätuolesita vaikka et oikeesti istu pyörätuolis. Sopiiko, ettet tuu enää koskaan tälle palstalle?

• Stone

Kiitos! =)
      Ja muutkin pyörätuolissa istuvat naiset kuin nimimerkki "Pyörätuolissa istuva nainen" saavat kirjoittaa. ;)

Hyvä ko tarkensit... "pettävä" tää mun nimimerkki.. *naur*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      84
      3462
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      185
      1373
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1367
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1060
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1000
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      952
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      43
      869
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      855
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      835
    Aihe