Minulla on halut olleet huipussaan koko raskauden ajan. Niinpä on tullut vietettyä paljon aikaa vibraattorin kanssa.. Olen saanut lähes joka päivä ainakin yhden todella vahvan orgasmin. Mietin että onkohan siitä mitään haittaa?
Neuvolassa sanoivat että kohdunsuu on jo sormelle auki, vaikka en ole koko raskauden aikana tuntenut ainuttakaan supistusta.
"Normaalia" seksiä ei olla miehen kanssa pahemmin harrastettu.. Mieheltä halut katosivat tyystin mahani kasvun myötä :(
Orgasmi
12
1020
Vastaukset
- .......
Ethän käytä mitään värisevää sinne sisälle vaan pelkästään klitorikseen? Hieromasauvaa ei saa raskauden aikana käyttää sisäisesti juuri siksi että kohdunkaula voi reagoida.
- """
joka päivä ainakin yksi vahva orgasmi...onko seksistä ja orgasmista tullut sinulle liian suuri juttu?? yritätkö korvata sillä jotain? pakenetko sillä todellisuutta? itse saan silloin tällöin rakastellessa voimakkaita orgasmeja jotka saavat lantion supistelemaan (rv18) mutta olen lukenut ettei niistä olisi haittaa."rentouttavat" päinvastoin. vähennä sinäkin vähän:)
- sivusta seuraaja
ihmeessä pitäisi vähentää????
Toisilla ne himot kasvaa hulvattomiksi raskauden aikana...kokemusta on.
Kunhan et sinne sisälle surauttele, ei muuten mitään haittaa pitäis olla! - *****
Mielummin se orkku kuin että ois jatkuva kamala himo ja "panetus" eikä voi keskittyä mihinkään. Hormooneista se halu johtuu. Itselle yksi ei edes riitä!! Onhan tässä haluttomuudestakin kärsitty vuosia joten kerrankin näin. orgasmi lisää verenkiertoa ja on hyväksi vaan.
- Aloittaja
***** kirjoitti:
Mielummin se orkku kuin että ois jatkuva kamala himo ja "panetus" eikä voi keskittyä mihinkään. Hormooneista se halu johtuu. Itselle yksi ei edes riitä!! Onhan tässä haluttomuudestakin kärsitty vuosia joten kerrankin näin. orgasmi lisää verenkiertoa ja on hyväksi vaan.
Itsellä tosiaan nyt äitiyslomalla on niin vähän tekemistä, että itsetyydytys on mainio tapa kuluttaa aikaa :) Pienikin yllyke saattaa saada halut pintaan .. Ja tosiaan klitorista vaan värisytän :) Töissä ollessa riitti kerta viikkoon.
- hahhei
Aloittaja kirjoitti:
Itsellä tosiaan nyt äitiyslomalla on niin vähän tekemistä, että itsetyydytys on mainio tapa kuluttaa aikaa :) Pienikin yllyke saattaa saada halut pintaan .. Ja tosiaan klitorista vaan värisytän :) Töissä ollessa riitti kerta viikkoon.
kuulosta jotenkin niin surulliselta ja vastenmieliseltä...säälittävältää..että joku kauniita päiviä kuluttaa surrutteluun ja masturbointiin!ava silmät!katso ympärille!mitä läheisesi ehkä tarvitsevat?kaipaako joku yksinäinen kahviseuraa?onko joku vanha sukulainen saanut korttia pitkään aikaan?nyt ne ajatukset pois alapäästä.olet riippuvainen.hormoneita tuskin kannattaa syyttää,masturbointiin vain vio jäädä koukkuun.
- ;;;;;;;
hahhei kirjoitti:
kuulosta jotenkin niin surulliselta ja vastenmieliseltä...säälittävältää..että joku kauniita päiviä kuluttaa surrutteluun ja masturbointiin!ava silmät!katso ympärille!mitä läheisesi ehkä tarvitsevat?kaipaako joku yksinäinen kahviseuraa?onko joku vanha sukulainen saanut korttia pitkään aikaan?nyt ne ajatukset pois alapäästä.olet riippuvainen.hormoneita tuskin kannattaa syyttää,masturbointiin vain vio jäädä koukkuun.
Mulla on toistunut jo kolmessa raskaudessa tuo sama "himotus" eikä sille mitään voi. Sitä kaunista päivää ei yksinkertaisesti voi mennä ihastelemaan jos panettaa kokoajan. Tärisevässä bussissakin saa orkut jos ei ole hoidellut itseään. Joten ei kannata arvostella tosia jos ei ole itse kokenut muuta kuin haluttomuutta. Ehkä ukkosi jätti sut kun olit niin kylmä lahna... :P
- huhhahhei
;;;;;;; kirjoitti:
Mulla on toistunut jo kolmessa raskaudessa tuo sama "himotus" eikä sille mitään voi. Sitä kaunista päivää ei yksinkertaisesti voi mennä ihastelemaan jos panettaa kokoajan. Tärisevässä bussissakin saa orkut jos ei ole hoidellut itseään. Joten ei kannata arvostella tosia jos ei ole itse kokenut muuta kuin haluttomuutta. Ehkä ukkosi jätti sut kun olit niin kylmä lahna... :P
no miksi teidän pitää hoidella itsenne?itse asiassa toista odotan, seksielämä edelleen vilkasta ja saan orgasmin yhdynnässä illalla miehen kanssa,kun esikoinen nukkuu.päivällä voin puuhailla muuta kun miettiä linja-auton tärinöitä jotenkin eroottisina tai suristella itseäni tekopeniksellä. heh. oikeasti. YLÖS ULOS JA LENKILLE;illalla petiin rakkauden kera:) TSEMIÄ:
- Normaali 30-v
huhhahhei kirjoitti:
no miksi teidän pitää hoidella itsenne?itse asiassa toista odotan, seksielämä edelleen vilkasta ja saan orgasmin yhdynnässä illalla miehen kanssa,kun esikoinen nukkuu.päivällä voin puuhailla muuta kun miettiä linja-auton tärinöitä jotenkin eroottisina tai suristella itseäni tekopeniksellä. heh. oikeasti. YLÖS ULOS JA LENKILLE;illalla petiin rakkauden kera:) TSEMIÄ:
miks sängyssä? miks illalla?
Ei hitto.
Meil harrastetaan kimpas vähintään kahdesti päiväs ja välillä sit illalla JOS sattuu jaksamaan ja Vielä harvemmin sängyssä sillä siellä ei yleensä ole tilaa ja se on läpäämistä varten. jos ukko ei jaksa niin saan kyl dildoni toimimaan ja jos se ihme tapahtuu ettei mua huvita niin kyllä se ukko osaa ihan itte...
Toisaalta säälin ahdasmielisiä ja kaavoihin kääriytyneitä, mutta muistan hämärästi kun muutama vuosi sitten odotin poikaani ei kyl mua huvittanu sitten yhtään ja eto palkkä' ajatus. Silti hankin ukolle leluja ja nautin edes siitä että hän sai...
Vastavetona se kyl paisto mulle munia ja pekoni joka ikinen päivä enkä tuntenut huonoa omaatuntoa!!!! - provo!
Normaali 30-v kirjoitti:
miks sängyssä? miks illalla?
Ei hitto.
Meil harrastetaan kimpas vähintään kahdesti päiväs ja välillä sit illalla JOS sattuu jaksamaan ja Vielä harvemmin sängyssä sillä siellä ei yleensä ole tilaa ja se on läpäämistä varten. jos ukko ei jaksa niin saan kyl dildoni toimimaan ja jos se ihme tapahtuu ettei mua huvita niin kyllä se ukko osaa ihan itte...
Toisaalta säälin ahdasmielisiä ja kaavoihin kääriytyneitä, mutta muistan hämärästi kun muutama vuosi sitten odotin poikaani ei kyl mua huvittanu sitten yhtään ja eto palkkä' ajatus. Silti hankin ukolle leluja ja nautin edes siitä että hän sai...
Vastavetona se kyl paisto mulle munia ja pekoni joka ikinen päivä enkä tuntenut huonoa omaatuntoa!!!!niin.
- Aloittaja
provo! kirjoitti:
niin.
Siis en tosiaan koe masturbointiani mitenkään ongelmaksi, enkä tosiaankaan aio sitä vähentää. Tietenkin siinä tapauksessa lopettaisin, jos siitä olisi vauvalle jotain haittaa! Ja mielummin kyllä itseäni viihdytän kuin kirjoittelen kortteja.. ;)
Mainitsin tosiaan että mieheni halut ovat vähentyneet olemattomiin mahani myötä. Enkä toista halua seksiin pakottaa, kun ei selvästi halua.. Hänelle annankin sitten suuseksiä aina silloin tällöin :) Eli kyllä se illalla peiton alla kävisi mainiosti minullekin, mutta paremman puutteessa masturboin. Jos joku tätä pitää säälittävänä niin okei. - odottaja87
Aloittaja kirjoitti:
Siis en tosiaan koe masturbointiani mitenkään ongelmaksi, enkä tosiaankaan aio sitä vähentää. Tietenkin siinä tapauksessa lopettaisin, jos siitä olisi vauvalle jotain haittaa! Ja mielummin kyllä itseäni viihdytän kuin kirjoittelen kortteja.. ;)
Mainitsin tosiaan että mieheni halut ovat vähentyneet olemattomiin mahani myötä. Enkä toista halua seksiin pakottaa, kun ei selvästi halua.. Hänelle annankin sitten suuseksiä aina silloin tällöin :) Eli kyllä se illalla peiton alla kävisi mainiosti minullekin, mutta paremman puutteessa masturboin. Jos joku tätä pitää säälittävänä niin okei.aloittajan kanssa aika samoilla linjoilla. Kyllä minä pari kertaa päivässä käyn "hoitelemassa itseni". Joskus useamminkin, ruvennut raskaudenmyötä todella tekemään mieli (tunnen itseni ihan mieheksi kun seksi kaiken aikaa liikkuu mielessä ;D), ennen minulla ei niin väliä vaikka seksikn harrastamisten välillä olisi ollut viikkoja-kuukausia. Nykyään ei tulis kuuloonkaan :)
Minulla sama juttu että miestä ei seksi oikein kiinnosta. Hänen halunsa minua kohtaan jotenkin lopahti kun raskaus rupesi näkymään :/ Omasta mielestäni masuvauvan tekemä kupu vatsankohdalle on vain suloinen eikä mitenkään epäseksikäs! Tuntuu inhottavalle kun tunnen oloni jotenkin "rumaksi" mieheni silmissä ja tunnen ettei hän halua minua (ennen kimpussani kaikenaikaa). Aivan kuin haluaisin olla epäseksikäs ja nyt juuri kun haluttaisi koko ajan ja tarvitsisin häntä. Kyllähän nuo lelutkin haluja vie mutta olisihan se erillaista oman rakkaan kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050