Miksi Honda CR-V:n arvo romahtaa kun sen on ajanut ulos kaupasta?
Honda CR-V 2.0iES 23 145€ 35 639€ 64,9 %
Tuo 64,9% on ns. jäännösarvo. Eli se osuus mikä auton hinnasta on jäljellä ensimmäisen vuoden jälkeen.
Ensimmäinen summa on arvo vuoden jälkeen ja toinen summa on arvo ostettaessa.
Onko syynä ns. Englantilainen Automobile Reliability Index jonka mukaan CR-V:ssä on poikkeuksellisen paljon alusta vikoja...
Miksi CR-V:n arvo romahtaa?
6
1882
Vastaukset
- Asiantuntija
Se on Honda, ei siihen muuta tarvita.
- Missä X
Jospas olis malli vaihtunut välissä. Tietty kilsat vaikuttaa myös, varsinkin kun on kyse bensavehkeistä. Ei ainakaan uudessa CR-V:ssä laske noin nopeesti, jos on kohtuukilsat.
- CR-V Man
Syy tuohon taitaa olla mallivaihdos. Vanhan korimallisia on saanut suhteessa halvemmalla kuin näitä uusikorisia, kun taas uudempi korinen on pitänyt melko hyvin hintansa. Tai ainakin itse tulin tähän johtopäätökseen kun kyseistä auto yritin hankkia käytettynä.
No yleisesti otten CR-V:tä on/oli vähän tarjolla ja jos on niin vanhakorisia. Uusikoriset oli suhteessa käytettyinä kova hintaisia verratuna uuteen joten päädyin ostamaan uuden.
Nyt tuossa pihassa majailee uusi CR-V ja tyytyväinen olen ollut. Hyvin pelittää vaikka bensaa menee aika reilusti. No oma kaasujalka ei tosin ole niitä kevyimpiä ja ilmastointi huuttaa kanssa koko ajan....mutta kaikki on suhteellista...
-CR - Hukka
Mistäs tämä Reliability Index oikein löytyy?
- HäRVeli
mitä taulukkoa sinä olet lukenut, kun löysit tuon alusta vian. Kun näyttäis minun silmään olevan kaksi luotettavinta merkkiä nuo toyotat ja hondat, cr-v parhaana luotettavuusindeksillä 1,00
Vähän ovat sekavia nuo amerikkalaiset taulukot
http://www.autooninfo.net/ReliabilityPercentranksMotorVehicle.htm - Hukka
Vuoden vanhoille CR-V:lle (LS) hintapyynnöt (Autotalli.com) ovat tuolla 30000 EUR paikkeilla. Vanhempi korimalli on jo reilusti yli vuoden vanha. Taasko täällä Nissan-myyjä yrittää saada X-trailia kaupaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770