Mistä tai milloin mä tiedän, että haluaako jätkä
lapsia vai ei? Mä oon nyt kuitenkin neitsyt ja
olis kiva, että toi tietämäni seuraava jätkä olis
mun oma:)) Jos multa kysytään haluanko lapsia niin mä vastaan siihen, et en tiedä. Mitä jos jätkä haluaa joskus myöhemmin lapsia, mutta mä en?
Pitääkö mun vaihtaa jätkää? Mä haluaisin koiran, toivottavasti seki´n sitten haluaa!!:) Koirat on kivoja!!
jätkällä ei-lapsi halua?
7
748
Vastaukset
- no niin no..
..kirjoituksesi on provo.
- minä
mitä jos sun vanhemmat ei olis halunnut lapsia? et olisi siinä nyt miettimässä. antaisit mahdollisuuden muillekin...
- gfsd
Ei kannata välttämättä alkaa puhua lapsista 16 tai 17-vuotiaana.
- mie
Miksi olet tuota mieltä? Minä olen poikaystäväni kanssa jutellut lapsista jo. Ikää meillä on 16 ja 17 vuotta. Minusta on hienoa tietää, että hän haluaa lapsia (ja juuri minun kanssani), koska minusta olisi suuri menetys, jos en koskaan saisi lapsia. Kun kuitenkin olemme varmoja, että olemme yhdessä aina, sen verran on rakkautemme vahvaa.
- jäbä18
Ehkäisykin on keksitty...
Ja kannattaa kummiskin koittaa muistaa se tosiseikka että rakkaus ei oo ikuista, ei vaikka se kuinka siltä just silloin joskus tuntuiski.. Turhaa murehtii tommosia ton ikäsenä..eletään päivä kerrallaan..- kizz
Ei voi sanoo, että rakkaus ei oo ikuista. Voihan se olla, että nykymaailmassa rakastetaan niin paljo vain ITTIÄÄN ettei rakkaus toiseen sit kestä koko elämää. Esim. mun mummo ja pappa, rakasti toisiaan syvästi viimeseen asti.
Ja rakkaus säilyy, jos niin tahtoo ja tekee työtä sen eteen. Kyllä sen tietää millon on tosirakkaus edessä...ja se kestää!
Neitsyt86: Kannattaa kysyä ihan suoraan siltä tyypiltä joskus, että tahtooko se joskus lapsia. Näin oli mulla ja poikaystävälläni. Puhuttiin vaan lapsista ja tuli jossain vaiheessa asia selväksi. En sanois, että oon liian nuori tietämään haluanko lapsia vai en. Vaikka 16-vuotias "tyhmä, tietämätön" oonki. Pari vuotta sitte vielä oli niin, etten tienny tahonko lapsia vai en, mut nyt tiiän. Ja tiiän senki, etten halua siihen menevän kymmentä vuotta aikaa. - mie
kizz kirjoitti:
Ei voi sanoo, että rakkaus ei oo ikuista. Voihan se olla, että nykymaailmassa rakastetaan niin paljo vain ITTIÄÄN ettei rakkaus toiseen sit kestä koko elämää. Esim. mun mummo ja pappa, rakasti toisiaan syvästi viimeseen asti.
Ja rakkaus säilyy, jos niin tahtoo ja tekee työtä sen eteen. Kyllä sen tietää millon on tosirakkaus edessä...ja se kestää!
Neitsyt86: Kannattaa kysyä ihan suoraan siltä tyypiltä joskus, että tahtooko se joskus lapsia. Näin oli mulla ja poikaystävälläni. Puhuttiin vaan lapsista ja tuli jossain vaiheessa asia selväksi. En sanois, että oon liian nuori tietämään haluanko lapsia vai en. Vaikka 16-vuotias "tyhmä, tietämätön" oonki. Pari vuotta sitte vielä oli niin, etten tienny tahonko lapsia vai en, mut nyt tiiän. Ja tiiän senki, etten halua siihen menevän kymmentä vuotta aikaa.Tiiätkö, vähän hölmöä kirjottaa tää tänne, mutta toi siun teksti on ihan kun miun suusta. Paitsi, että oon aina tienny haluavani lapsia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756