Hei. Kaverini kanssa ollaan parin viikon päästä lähdössä Rodokselle viikoksi ja opiskelijabudjettimme on niinkin hurja kuin 500 euroa per naama. Mahtaakohan mennä hirmu tiukalle meidän reissu? Hotellissamme on onneksi aamupala joten sillä aikalailla pärjää illalliseen asti.. välipalaksi sitten jotain hedelmiä ja sen sellaista. Haluaisimme silti käydä jollain reissulla kuten esim. kyläjuhlassa, koska sinne asti ollaan lähdetty niin ei pelkkä baarissa notkuminen kiinnosta. Entäs ostokset? Sen jo tiedän, että vanhassa kaupungissa on hinnoissa hieman ilmaa eli siellä ei kannata pahemmin tuhlailla. Minkäslaisia kokemuksia muilla on? Kiitos.
Riittääkö budjetti
2
751
Vastaukset
- Tsippadai
Moikka!
Minusta teillä on erinomainen budjetti!
Itse työssäkäyvänä olisi tuo ihan maksimisumma minkä varaisin mukaan.
Kuumassa kesässä ei ruoka maistu niin kuin yleensä (ainakaan mulle), niinpä jos syötte hotellissa aamupalan, sitten käytte kahvilla ja välipalalla ja illan viilettyä sitten illalliselle kun päivän touhujen jälkeen on nälkä. Tietysti juoda täytyy paljon.
Rhodoksella on ruokien suhteen suht sama hintataso kuin suomessa...Hmm. Jos tuntuu menevän tiukalle, niin miettikää mikä on tärkeintä. Sit jos alkaa rahat loppumaan, niin ei aina tarvitse hienoimmassa paikassa syödä, vaan käydä vaikka ostamassa pikaruokaa.
Itse kyllä haluan iltaisin käydä syömässä tunnelmallisissa paikoissa ja jäädä drinksuileen, mutta toisaalta, se käy aika kalliiksi. Vanhat perinteiset opiskelijakikat mukaan, eli pullo hotellihuoneeseen ja siellä pohjat biletysiltana... Hinnat kun on oikeesti suolasia yökerhoissa.
Oikein ihanaa matkaa! - 9. kerta Rodoksella
Itse olin yksin toukokuussa viikon rodoksella, tonnin varasin mukaan...ja...eipä paljoa jäänyt takaisintuotavaksi. Toki hyvät tuliaiset toin ja...hyvin söin / join !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783