TAHDON RINNAT!

Kyllästynyt92

Olen 15 v. ja rintani ovat pienet. Olen muuten mielestäni melko pyöreä (170/66)

7

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut ....

lihota ittees ni sit voit olla väähän pyöree mut sit sulle kasvaa kivankokoset rinnat...tai sit pysyttelet noissa mitoissa ja oot siihen tyytyväinen :D

• Atrky

Suosittelen kaulimaan varpaista asti sitä ylimääräistä lihaa kohti rintoja. Näin sinulle kasvaa rinnat. Onnea yritykseen.

• hff

Ehdottomasti paras neuvo tähän mennessä :D.

• Kyllästynyt myös '94

Voi sua! Mulla oli ton kokoset rinnat 2 vuotta sitten... :/

Mutta voin kertoa ettei "suuririntaisella" (85C) ole myöskään kivaa. Sanottaisiinko nyt näin, että olisin varsin tyytyväinen sun kuppikokoon! Arvaa vaan miltä tuntuu olla jo 13 vuotiaana luokan povipommi!?!? Voin sanoo ettei ollenkaan kivaa... Sulle mun kuppikoko vois olla ihan hyvä, oot sentään jo 15 tai 16 vee... :D

PS: Ihan sopiva oot!!! Älä vaan laihduta, tai et saa tissejä ikinä!!!! :P

• fyrr

NO ONNEKSI OLKOON, SINULLA MEINAAN ON SELLAISET JO. Jos et tyttö hyvä tiennyt sitä, niin suurennuslasi käteen ja kopeloimaan.

Ei kannata verrata itseään johonkin kumitissipelleen... A ei edes ole pienin koko, vaain oikein sopiva. Etenkin kun olet 15v, etkä mikään aikuinen nainen.

• fajishfsda

on keksitty, hanki sellaset

• hff

Mihin sinä niitä tissejä oikein tarvitset? Olen 17 vuotta vanha ja minulla ei ole rintoja sen enempää kuin sinullakaan. A70/75, joissain malleissa nämäkin liian isot. Ei ole mitenkään omaa elämistäni ainakaan haitannut. Joskus 13-vuotiaana tai sillon taisi tämä vähän ahdistaa, mutta ei noi kait sen jälkeen oo mihinkään ees muuttuneet..

Sellastapa C.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe