Sanokaa jotai hyvii roolipelei....

mitä vois ees pelata....

mis ei ois ihan pakko olla sähköpostiosote ja sit aktivoida se account. Ei mitää bite fightia tai gladiatusta! -.-'' Mä en ite löyä mitää pelejä mis ei ois pakko aktivoida accountia. Saa olla ladattava peli! Imvua oon kokeillu iha tylsä chatti ei muuta. Joku peli mis ois toimintaa vois olla ihan mukava... :P

9

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homo
      • ja on kyllä iha...

perseestä! EI KIITOS! Jagex on paska ku runen keksi. Jotai iha kunnon pelei kiitos... -.-

• aivanjustnii
        ja on kyllä iha... kirjoitti:

perseestä! EI KIITOS! Jagex on paska ku runen keksi. Jotai iha kunnon pelei kiitos... -.-

Rune o just koville jätkille

• USKOKAA JO!
        aivanjustnii kirjoitti:

Rune o just koville jätkille

Mä en enää jatka runen pelaamist oli tyyppi mut vaikka haluais mennä lumbbii ni koht sekii on vaa membuille tietyst. Poistaispa jagex runen ni vois taas olla parempi mieli! Iha homojen peli koko rune kaikest pitää maksaa! -`.´-

• USKOKAA JO! kirjoitti:

Mä en enää jatka runen pelaamist oli tyyppi mut vaikka haluais mennä lumbbii ni koht sekii on vaa membuille tietyst. Poistaispa jagex runen ni vois taas olla parempi mieli! Iha homojen peli koko rune kaikest pitää maksaa! -`.´-

yhdyn edelliseen,Rune on perseestä
        koittakaa jotai muute kunnon mmorpg peliä
        mut ei runea

• plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
      • en koskaa...

siin on pakko pistää sähköposti ja aktivoida ja niitä en vitussa pelaa lue viestit kokonaa äläkä vaa äkkiä pistä sun paska pelejä siihe! -.-

• TT2
        en koskaa... kirjoitti:

siin on pakko pistää sähköposti ja aktivoida ja niitä en vitussa pelaa lue viestit kokonaa äläkä vaa äkkiä pistä sun paska pelejä siihe! -.-

Hyvä selainpeli, mutta ei sovi kaikille, toivottavasti sinulle.

http://www.travian.fi/?uc=fi1_18559

Tuosta rekkaat. Servu ykkönen käynnissä. Kakkonen alkaa ja speed alkanut 30.4.

• kdfsdkfjskdjfsdjk
        TT2 kirjoitti:

Hyvä selainpeli, mutta ei sovi kaikille, toivottavasti sinulle.

http://www.travian.fi/?uc=fi1_18559

Tuosta rekkaat. Servu ykkönen käynnissä. Kakkonen alkaa ja speed alkanut 30.4.

Hän haluaa pelata ILMAN sähköpostia ja rekisteröintejä. Joten "ei sovi hänelle".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe