Kertokaa hyvät ihmiset, minkä valmistajan kaurahiutaleita saan syödä ja mitä riisiä.
Olen nimittäin aivan sekaisin noista Elovena- ja Myllyn Paras- ja Risella-ryyneistä ja ja ja
Siis mikä käy ja mikä ei
Kaura ja riisi
mariko6
2
1326
Vastaukset 2
- hmmmmmmmmmmm
Saat syödä kaikkea riisiä!
Myllyn parasta kauraa saat syödä noista, Elovenaa ei suositella nykyään! - riisiä
Myllyn paras käy tai esim. puuppolan aitokaura.
Elovena ei.
Itse käytän Myllyn paras kaurahiutaleita. Onpahan varmasti käypä keliaakikolle.
Riiseistä käy kaikki muut paitsi ne missä on esim. ruista, kun jollain merkillä (risella??) on niitä riisi&ruis-sekoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411947Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101345- 1051098
- 102928
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13558Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511