Mitä mieltä naiset ootte siitä kun miehellä on isot korvat tai hörökorvat. Kuinka paha ulkonäköhaitta se on ja kiinnitättekö korviin paljon huomiota? Kannattaisko mennä leikkauttaan?
Haittaako hörökorvat?
5
2119
Vastaukset
- Böö!!!
Ei mitään välii onko pienet, isot , höröt vai mitkä korvat... älä ihmees leikkauttaan mee!
- Idwe
No, kirjotan tän periaatteessa kamuni puolesta, mutta ainaki se mun kamu rakastaa hörökorvia.
- SweetHeart
haittaa!! Älä ihmeessä leikkauta! Sitä paitsi, hörökorvat on söpöt.. ei välttämättä kaikilla, mut useimmilla :)
- Kaisa
Nooh... Sanotaanko ett mua ei ainaskaa haittaa. Mul on aika iso nenä, mikä häirittee mua itteä, mut kukaan ei koskaan oo sanonu siit mitään. Kyl mä tiän ett se on erittäin hallitteva kasvonpiirre mulla mut ei se jätkien iskuyrityksiä oo hidastanu. Enkä ikää menis leikkauksee, mun nenä on mun nenä... Isonakin =D
- bubble
Mä oon seurustellu yhen hörökorvasen pojan kans eikä mua haitannu ollenkaan, nytkin mun mielestä koulun söpöin poika on eräs jolla on hörökorvat. Eli siis, kauneus on katsojan silmissä, mä tykkään!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362