Kylvin 4 huhtikuuta keijunmekkoa.
Nyt ihmettelen että viikko sitten ilmestyi 2 pientä alkua jotka eivät ole kasvaneet sen jälkeen, elossa kyllä ovat, eikä uusia alkuja ole ilmestynyt muista siemenistä.
Voiko olla näin huono itävyysprosentti vai onko toivoa että loputkin itävät.Ostin siemenet Agrimarketista, uutta siemenerää.
Keijunmekko
3
721
Vastaukset
- kärsivällisyyttä
Mitenhän mahtaa joutua, ehkä loppukesäksi. Minulla nyt näyttää vasta pyrähtävän kasvuun. Ovat viissenttisiä ja kolmet lehtiparit ja hangoista pilkistää silmuja.Olen laittanut kasvamaan helmikuun alkupäivinä.Mulla 10 siemenestä iti 7 män
- mekkoja myös
muistanut pitää kasvuston tasaisen kosteana,mutta ei liian märkänä. taimet tarvitsevat happea myös! Ja tarpeeksi valoisassa ja lämpimässä. itse kylvin omista ottamista siemenistä ja hyvin lähtivät. Onnea kasvatukseen!
- siirsin..
itämättömät siemenpotit amppeliruukkuihin, levittelin varovasti sen (ehkä liian kostean) mullan ruukkumullan pinnalle, laiton kolme siemenpottia per amppeliruukku ja nyt odotan ja toivon että kahden ekan seuraksi ainakin pari itäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122