Yksinkertainen kysymys; Kun on aikalailla kerääntynyt osoitteita, turhiakin tuohon listaan, niin miten tuon osoitelistan saa tyhjennettyä, jotta voisi aloittaa aivan puhtoiselta pöydältä?
Osoitelistan tyhjentäminen
11
454
Vastaukset
- MinäIte.
Työkalut ->Internet-asetukset -> Selaushistoria ->Poista. Sieltä voit poistaa mitä haluat, yksitellen tai kaikki yhtä aikaa.
- Ei löydy
Missä se selaushistoria on täällä internet-asetuksissa, kun en meinaa löytää.. Sisältöön liittyvissä asetuksissa, lisäasetuksissa, yhteyksissä, ohjelmissa, tietosuojissa, suojauksissa, vai yleisissä?
- MinäIte.
Ei löydy kirjoitti:
Missä se selaushistoria on täällä internet-asetuksissa, kun en meinaa löytää.. Sisältöön liittyvissä asetuksissa, lisäasetuksissa, yhteyksissä, ohjelmissa, tietosuojissa, suojauksissa, vai yleisissä?
Yleiset välilehti, heti keskellä lukee selvästi Selainhistoria -> Poista, klikkaa sitä.
- MinäIte.
MinäIte. kirjoitti:
Yleiset välilehti, heti keskellä lukee selvästi Selainhistoria -> Poista, klikkaa sitä.
....että semmosta.
- Nimimerkki
MinäIte. kirjoitti:
....että semmosta.
Täällä yleiset-välilehdessä on vain
-Kotisivu-
-Käytä nykyistä sivua
-Käytä oletussivua
-Tyhjä sivu
-Väliaikaiset Internet-Tiedostot-
-Poista evästeet
-Poista tiedostot
-Asetukset (Ei löytynyt täältäkään)
-Sivuhistoria-
-Tyhjennä
-Värit..
-Fontit..
-Kielet..
-Muotoiluasetukset.. (Eikä täältäkään..) - MinäIte.
Nimimerkki kirjoitti:
-Kotisivu-
-Käytä nykyistä sivua
-Käytä oletussivua
-Tyhjä sivu
-Poista evästeet
-Poista tiedostot
-Sivuhistoria-
-Tyhjennä
-Värit..
-Fontit..
-Kielet..
-Muotoiluasetukset.. (Eikä täältäkään..)Mikä versio selain sulla on ?
Tuo näyttäis että sulla on vanhempi selain mitä mulla, minulla siis on Internet Explorer 7 - Nimimerkki
MinäIte. kirjoitti:
Mikä versio selain sulla on ?
Tuo näyttäis että sulla on vanhempi selain mitä mulla, minulla siis on Internet Explorer 7Joo, mulla näyttäis olevan versio 6 :/
- MinäIte.
Nimimerkki kirjoitti:
Joo, mulla näyttäis olevan versio 6 :/
No ei ihme, jos ei löytynyt sitä mitä mä tarkoitin.:))
Tämä IE7 on ihan kiva. ;)
ps. siitä on niin pirusti aikaa kun mä olen viimeeksi käyttänyt IE6. :D - Nimimerkki
MinäIte. kirjoitti:
No ei ihme, jos ei löytynyt sitä mitä mä tarkoitin.:))
Tämä IE7 on ihan kiva. ;)
ps. siitä on niin pirusti aikaa kun mä olen viimeeksi käyttänyt IE6. :DOk.
Mutta ongelma ei ole minnekään hävinnyt - eli miten saan IE6:sessa tyhjennettyä osoitelistan.. - MinäIte.
Nimimerkki kirjoitti:
Ok.
Mutta ongelma ei ole minnekään hävinnyt - eli miten saan IE6:sessa tyhjennettyä osoitelistan..Minä en ole käyttänyt IE6 pitkään aikaan, viimeeksi 2005. :))
Olen pahoillani. - EliteSeries
Nimimerkki kirjoitti:
-Kotisivu-
-Käytä nykyistä sivua
-Käytä oletussivua
-Tyhjä sivu
-Poista evästeet
-Poista tiedostot
-Sivuhistoria-
-Tyhjennä
-Värit..
-Fontit..
-Kielet..
-Muotoiluasetukset.. (Eikä täältäkään..)meet sinne poista tiedostot ja ei muuta kuin contrl a mustaa kaikkija poista ofcourse hiiren oikealla namiskan kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756