♥
välitän Sinusta
niin paljon
kunpa en koskaan
olisi Sinulle
väljähtynyt
eilinen kahvi
pinttyneessä mukissa
♥
välitän Sinusta
9
438
Vastaukset
sanot että välität minusta
ja sinä
menit lämpöön
- aurinkoon-
lähdit salaa
minulle sanaakaan
sanomatta,
jätit minut yksin sateeseen
minä kastun
on kylmä...
...vielä sanot että välität.- padme_amidala
..kauniista runostasi huolimatta en tainnut tarkoittaa sinua, mutta tarkoititkin varmaan runosi jollekin toiselle lukijalle.
Kiitos palautteestasi ja hyvää päivänjatkoa : ) padme_amidala kirjoitti:
..kauniista runostasi huolimatta en tainnut tarkoittaa sinua, mutta tarkoititkin varmaan runosi jollekin toiselle lukijalle.
Kiitos palautteestasi ja hyvää päivänjatkoa : )Madam--...kuule aivan Tarkoituksella tein Sinulle
vasta runoni...halusin pöyhiä...
-ilmoitathan,jos et tykkää; vieraiden
vasta runoista-Toteutan toiveesi !
Ei täällä tarkoituksella tuoteta toiselle
mielipahaa...- Ai niin,minulle saat tehdä
myös samoin- ja kunnolla-
potut pottuina tapaan...
...Huumoria !
Luen muuten Sinunkin jälkiäsi-Salaa!- padme_amidala
dolan kirjoitti:
Madam--...kuule aivan Tarkoituksella tein Sinulle
vasta runoni...halusin pöyhiä...
-ilmoitathan,jos et tykkää; vieraiden
vasta runoista-Toteutan toiveesi !
Ei täällä tarkoituksella tuoteta toiselle
mielipahaa...- Ai niin,minulle saat tehdä
myös samoin- ja kunnolla-
potut pottuina tapaan...
...Huumoria !
Luen muuten Sinunkin jälkiäsi-Salaa!..tuosta pahan tuottamisen tarkoituksellisuudesta. Kyllä täällä välillä on saanut rapaa niskaansa aivan kunnolla. Näillä runoillani on ihan elävässä elämässä tapaamani lähde/muusa, mitäpä sitä ei rakkauden tähden tekisi, niinkuin nenäveren kaivaminen täällä mörköoopperan maalitauluna.
Olen minimoinut kiireiden takia suomi24-palstailun niin, että käyn vain täällä runopalstalla, enkä pahemmin osallistu kommentointeihin, kun niitäkin mörköooppera on kritisoinut.
Kiitos ystävällisistä sanoistasi ja on hienoa kuulla, että joku lukee runojani. padme_amidala kirjoitti:
..tuosta pahan tuottamisen tarkoituksellisuudesta. Kyllä täällä välillä on saanut rapaa niskaansa aivan kunnolla. Näillä runoillani on ihan elävässä elämässä tapaamani lähde/muusa, mitäpä sitä ei rakkauden tähden tekisi, niinkuin nenäveren kaivaminen täällä mörköoopperan maalitauluna.
Olen minimoinut kiireiden takia suomi24-palstailun niin, että käyn vain täällä runopalstalla, enkä pahemmin osallistu kommentointeihin, kun niitäkin mörköooppera on kritisoinut.
Kiitos ystävällisistä sanoistasi ja on hienoa kuulla, että joku lukee runojani....vai sellaista olet saanut kokea-ajattelinkin;
että runosi saattavat ehkä liittyä kokemiisi.
Olisi "kiva"tietää himppu enemmän tuosta esim.
mörköoopperasta-vaikka ei kai sitä tässä voi-
paljastuu pian muillekin.
Mielelläni luen tekstejäsi,varsinkin nyt- saa
vähän niinkuin "tuntemusta taustoille".
Älä nyt vaan kokonaan tätä lopeta-Kirjoittamisiin!- padme_amidala
dolan kirjoitti:
...vai sellaista olet saanut kokea-ajattelinkin;
että runosi saattavat ehkä liittyä kokemiisi.
Olisi "kiva"tietää himppu enemmän tuosta esim.
mörköoopperasta-vaikka ei kai sitä tässä voi-
paljastuu pian muillekin.
Mielelläni luen tekstejäsi,varsinkin nyt- saa
vähän niinkuin "tuntemusta taustoille".
Älä nyt vaan kokonaan tätä lopeta-Kirjoittamisiin!..on tarkkampujan antama nimitys niille ilkeämielisille palautteille, joita jotkut nikittömät kirjoittajat tänne laittelevat. Vuorotellen kai itse kukin täällä joutuu ns. "uhriksi" eli hampaisiin.
padme_amidala kirjoitti:
..on tarkkampujan antama nimitys niille ilkeämielisille palautteille, joita jotkut nikittömät kirjoittajat tänne laittelevat. Vuorotellen kai itse kukin täällä joutuu ns. "uhriksi" eli hampaisiin.
Kiitos...pistetään mieleen-jos oikein pahaksi
menee...olisiko palstan sheriffistä
mitään Apuja; että poistaisi ilkeelliset
jutut ?
Itse näistä en niin tiedä,en ole laittanut
sillä tavalla merkille.
Ei kun runoillaan/-kirjoitellaan...jos se ei
nyt niin Hirveää olisi.
Mites sitä ollaan varauduttu tähän uuteen
netti hyökkäyksiin,oli uutisissa !
- *Rakkaudenlahja*
rakkaimmasta aidosti ja hyvin tunteikkaasti.Kaikki tunteesi tuot runoissa esiin hienosti.Sydämellinen kiitos sinulle!
- padme_amidala
..kauniista sydämestäsi tulee aina niin positiivista palautetta, että ei tunne tehneensä turhaa työtä runoa tehdesssään.
kiitos palautteestasi ja mukavaa päivänjatkoa : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle984622Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493162Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 791667
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884