Onko ihmisillä tapana pitää valkolakkia vappuna päässä? Jos on, niin minkä ikäisillä ihmisillä niitä on tapana pitää?
Vastaukset 3
- yo-lakkia pitää
...jos et ole huomannut ; )) Vai missä sun silmät on oikeen vappuna olleet...??
- siruna
juuri Vappuna se on yleensä päässä.
Mulla on kaksi ylioppilasta ja esikoisen lakki on täällä kotelossaan.
Tytär laittoi lakkinsa päähän ja sai herjan.
Lunta paskamakin katolla.
Kyllä se on tarkoitettu käytettäväksi saa sitten herjoja kuulla mutta väliäkös sillä.
Vappu on Ylioppilaitten ja yleensä opiskelijoitten juhla samalla kuin se on Työväen varsinainen juhla.
Olen nähnyt jo aivan vaaleanruskeaksi muuttuneita yolakkeja.
Laita lakki päähän,näytä muille sitä :-D - Valamies
Lakki laitetaan päähän vappuaattona kuuden aikaan illalla, jolloin vuorottelevat ylioppilaskunnat pesevät ja lakittavat kotikaupunkinsa jonkun tietyn patsaan. Sitten se saa olla päässä koko seuraavan- eli vappupäivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46855
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 62778
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
- 111527
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18497- 29495
- 33487
- 44485
- 63450
- 40437
- 24429
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33425- 17420