Räskin roskaaja KIINNI!

Mondeo voorti

Mondeo mies jäi kiinni! Taannoin palstalla oli kysely hopeisesta Mondeosta aluvantein, joka vei risaa puutarhakalua jne Räskiin, mutta tuli onneton nilkki häirityksi. Nyt romukasa on löytynyt.

ÄÄLIÖ, oli tullut eri tietä ja viskannut kasan toisaalle samalla alueelle, no rekkari on ylhäällä ja tiedot on haettu ARK:sta, tiedot ilmoitin maanomistajalle ja poliisille, huomenna vielä kunnanterveystarkastajalle. JOTEN LASKU TULEE PERÄSTÄ!!!!!! Tämä tulee kalliiksi ja vastaisuudessa tulee kaikille muillekin, jotka luulevat tienvarren olevan kaatopaikka. Saman tulee kokemaan kaikki muutkin Räskiä roskiksenaan pitävät, PERKELE.

JA jos oikeudellisesti on mahdollista, tulen kyseisen henkilön nimen julkaisemaan täällä.

18

1138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niksu00089909

sorry, mäkii kerran vähä roskasin räskii... tais ehjä telkkari kyl kelvata jollekin!

• ääliöt kurii

Näin pitäisi käydä jokaiselle paskahousulle....ja nomi lehteen!!

• saatanan roskaajat

pitäisi saada edesvastuuseen! Mutta hei: joillakin on omat pihat kaatopaikkoina. Mulla on naapurissa melkoisia törkimyksiä. Vituttaa oikein kunnolla. kaikki paska jää pihaan ja romujen yli loikitaan, kesät talvet.Kuvottavaa piittaamattomuutta!!! Siivotkaa omat pihanne sotkuiset siat!!!

• Luonnon ystävä

Nimi vaan tänne.Saakelin ympäristön pilaajat.

• viikoksi

torille näytille kaveri. Josko siitä ottaisi opiksi? Samalla voisi kaikki törkypellet ilmoittaa vaikkapa lehdessä: puhun nyt omien pihojen siisteydestä. Huomautus pitäisi kunnan taholta irrota herkemmin! Pihat ja elinympäristöt siistiksi sanon minä!

• Kiitos sulle

Olen tehnyt samankaltaisen tempauksen noin vuosi sitten. Otin autorekisterikeskuksesta nimen ja numerotiedustelusta numeron ja pirautin kaverille pari tuntia roskien jättämisen jälkeen. Esittelin itseni ja sanoin että aamuun asti aikaa hakea roskat pois. Ja haki.

• hahhaahahahahah

HAHAAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH ei sulla ja parempaa tekemistä ole? hanki elämä?

• Et mun elämäs

on aika paljon enemmän sisältöä kun sinun elämäntapaisessasi. Silti aikaa riittää joskus myös idioottien jäljittämiseen.

• .............
        Et mun elämäs kirjoitti:

on aika paljon enemmän sisältöä kun sinun elämäntapaisessasi. Silti aikaa riittää joskus myös idioottien jäljittämiseen.

"enemmän sisältöä" onhan puliukkojen elämässäkin sisältöä : viina, eipä niitten elämään sit muuta mahdukaan "sisältöä"

kaikki on suhteellista MUTTA jonkuu roskaajan jäljittäminen voi elämä :D:D:D:D:D

• Ekoterroristit kuriin
        ............. kirjoitti:

"enemmän sisältöä" onhan puliukkojen elämässäkin sisältöä : viina, eipä niitten elämään sit muuta mahdukaan "sisältöä"

kaikki on suhteellista MUTTA jonkuu roskaajan jäljittäminen voi elämä :D:D:D:D:D

En osaa sanoa puliukkojen touhuista mitään mutta luotan asiantuntijan arvioon.

Metsiin ongelmajätteitä ja kaatopaikkaromua kärräävät pummit on tosiaan syytä saada kuriin. Minun kaltaiseni veronmaksajat kuitenkin lopulta joutuvat pummien ja vapaakyytiläisten sotkut maksamaan. Puhumattakaan siitä miltä joku sohvan rotisko näyttää metsätien poskessa..

Säälittävän köyhää porukkaa kun ei ole kympin-viidentoista euron kaatsimaksua varaa maksaa. Menkää töihin pummit.

• gagaawg
        Ekoterroristit kuriin kirjoitti:

Metsiin ongelmajätteitä ja kaatopaikkaromua kärräävät pummit on tosiaan syytä saada kuriin. Minun kaltaiseni veronmaksajat kuitenkin lopulta joutuvat pummien ja vapaakyytiläisten sotkut maksamaan. Puhumattakaan siitä miltä joku sohvan rotisko näyttää metsätien poskessa..

Säälittävän köyhää porukkaa kun ei ole kympin-viidentoista euron kaatsimaksua varaa maksaa. Menkää töihin pummit.

eipä työttömät mondeoilla ajele

• Verojennettomaksaja
        Ekoterroristit kuriin kirjoitti:

Eivät ne sohvat ja telkut vahingossa sinne räskinmontulle tule.Kyllä se on harkittua härskeilyä ja kippaajan varmasti tietää etteivät ne ikinä luonnossa maadu....Limanuljaskat!!!

• oho oho
        gagaawg kirjoitti:

eipä työttömät mondeoilla ajele

Tarkista tietosi millä rahalla jonkun mondeon raadon saa.

• ?????
        oho oho kirjoitti:

Tarkista tietosi millä rahalla jonkun mondeon raadon saa.

mainittiinko sana "raato" aiemmin?

• hyvää elämää
        Verojennettomaksaja kirjoitti:

Eivät ne sohvat ja telkut vahingossa sinne räskinmontulle tule.Kyllä se on harkittua härskeilyä ja kippaajan varmasti tietää etteivät ne ikinä luonnossa maadu....Limanuljaskat!!!

Täydet pisteet. Otetaan yhdessä roskaajilta luulot pois. Hätäännys on luettavissa osasta kirjoituksia. Mitä eikö enää saa roskata rauhassa? Voi kurjuus ja häpeä! Rekkari ylös, autosta väriä ja mallia muistiin. Kamerakännyllä kuvaa. Roskien päälle voi jättää vielä lapun missä rekkari ym. tiedot ja soitto poliisille. Painostus päälle.

• roskaroope
        ????? kirjoitti:

mainittiinko sana "raato" aiemmin?

kuhan ei perkele jätä sitä mondeotaan sinne mettään!

• Ihme

intoilija!

• roskat roskikseen

Saa roskat viskata pois niille varattuihin roskiksiin mutta ei roskata esim luontoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe