ovi kaiutin

47kw-vm2001

Terve kaikille poolo cruisailijoille!

Eli onkelma on polon ovi paneelin irroitus, että saisi kaiuttimet vaihdettua ehjiin.

En löydä kun yheden ruuvin koko ovesta, josta tuskin koko paneeli irti lähtee. Oven kahva pitää varmaan kammeta pois ja ottaa sieltä ruuveja pois myös, mutta ei ole tästä touhusta paljoa käsitystä. Ei uskalla oikeen kymilteen mennä ovea rikkomaan.

Tämmösen sivun löysin kun googlailin n. 1h mutta sekin tyssäs venäjän taidottomuuteen.
http://volkswagen.msk.ru/ (jos kellään kieli taito riittää, itte en löydä polon ohjeita)

Suora linkki -> (tämä kyllä löyty)http://volkswagen.msk.ru/body/b5/b5_door_trim.pdf

mutta toi on passattiin. onko läheläkään polon systeemiä ilman sähköikkunoita?

Onko kellään ollut samaa ongelmaa? Neuvoja, kokemuksia, vinkkejä, linkkejä? Kaikkia vastaukset saavat osakseen suurta arvostusta=)

1

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polo vm 96

      Mulla on tuosta operaatiosta aikaa jo pari vuotta, mutta koitetaan neuvoa mitä osataan...

      Eli sisäkahvan päällä on ohut muovikuori joka lähtee esim talttapäisellä ruuvinmeisselillä kampeamalla. Laita ohut kartonk/paperia väliin ettei jää jälkiä muoviosiin.

      Muistaakseni peilin säätönuppi piti myös irroittaa ennen, lähtee samalla tavoin kampeamalla.

      Ikkunan veivi lähti ihan vetämällä, jos en väärin muista.

      Sen jälkeen sulla on tuhoton määrä niitä muoviniittejä irroitettevana paneelin kaikilla reunoilla. Nyt en pysty sanomaan varmaksi, mutta muistaakseni mulla oli polossa vielä sikaflexikin välissä..?

      Mulla oli operaationa se ikkunan nostinsysteemin vaihto (joka ei loppujen lopuksi edes onnistunut, prkl vw-auto kääri isot rahat köyhän selkänahasta), joten jouduin vielä mattokevetisellä avaamaan paneelin alla olevan muovikelmun reunojapitkin, ilmastointiteipillä kiinnitettiin takaisin.

      Viesti tulee myöhään, mutta toivottavasti on apua, jos ei sulle niin ehkäpä jollekulle muulle edes. Vmäinen homma tuo. Tämä on tosiaan sille vanhemmalle kolmoskopalle nämä neuvot, pidän peukkuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4325
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2679
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2431
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      435
      1669
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      169
      1537
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1534
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      101
      1338
    9. 79
      1291
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1249
    Aihe