Niin siitä kanavoinnista hieman lisää. Luulenpa että on asioita, joita en halua tietää ja sitten asioita joita haluan.
Se mitä ensisijaisesti haluan on että luulen olevani tekemisissä esim. nykyisen puolisoni kanssa juuri karman ansioista / takia. Olisi kiva tavallaan tietää missä olemme eläneet ja millä vuosisadalla. Itselläni on vahva aavistus, jolle haluaisin saada tukea.
Loppujen lopuksi en tiedä onlisiko sillä merkitystä, mutta minulla on vain tunne, joka sanoo että nyt olisi hyvä aika puida edellisiä elämiä.
aquariukselle........
xanya
1
169
Vastaukset
- sanoja
Näihin aikoihin monilla on sellainen tunne.
Haluan kuitenkin varoittaa: suhtaudu kriittisesti kaikkeen ulkopuoliseen tietoon. Älä ota auktoriteettejä. Älä tyrmää mitään mutta epäile kaikkea.
Jos sinulla on tunne, se on luultavasti oikea. Pystyt muistamaan lisää sitten, kun opit tekemään sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750