Jälleen sama kysymys

Plasmaa

Olen tässä jo jonkin tovin miettynyt että minkä telkun ostaisi ennen kuin toi vanha Samsu-putki simahtaa.

Ja olen päätynyt plasmaan, ja ehkä Panasoniciin.

Mutta tämä todella vielä mietityttää.....

Kumpi? HD-Ready, vai Full-HD. Onko vai eikö ole hyötyä FullHD:stä jos katselee melkeimpä suurimmaksi osaksi antenilähetyksiä???

Entä tulevaisuus? Koska on hyötyä FullHd:stä tulevaisuudessa...jos aikaa siihen menee yli viisi vuotta, niin ei minusta ehkä kannata ostaa FullHD:tä.

Hintaero ainakin Panalla uutuusmalleissa on viitisen sataa euroa, mallit TH-42PX80 ja TH-42PZ85, eli onhan se noin puolet kalliimpi.

7

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plasmaan

Ehkä nyt kannattaisi vielä perehtyä paremmin asiaan. Huomioi myös sähkönkulutus ja ilmastoinnin tarve kesällä jos kuitenkin plasman ostat. Hehkuva kiaus huoneen nurkassa saattaa hiukan sapettaa kesähelteillä.

• Plasma on kehittynyt...

• näin on tutkittu

Saksassa sijaitsevan AV T.O.P. Messetechnik -laboratorion riippumattomat tutkimustulokset osoittavat, että plasmatelevisiot käyttävät suunnilleen saman verran virtaa kuin nestekidetelevisiot, joskus jopa vähemmän.

• Tietäwä
        Plasma on kehittynyt... kirjoitti:

http://www.plasma-lcd-fakta.fi/

Kahden valmistajan, jotka valmistavat ja myyvät pääosin plasmaa, mainossivut. "Tottakai plasma on parempi kun meiltä kysyy"

• ...

Full HD:stä ei ole pätkääkään hyötyä, ellet katsele Full HD-kuvaa. Sitä on tällä hetkellä tarjolla lähinnä BD-leffojen muodossa. Tulevaisuutta ei kukaan osaa ennustaa, arvailla toki voi mutta siitä tuskin on hyötyä...

Toinen asia joka vaikuttaa on katseluetäisyys. Vaikka katselisit Full HD -kuvaa, niin tietenkään et hyödy siitä mitään, jos katselet sitä kaukaa. 42" televisiolle max katseluetäisyys jolle Full HD:stä on normaali-ihmiselle mitään hyötyä "tavalliseen" HD:hen (720p) verrattuna, on noin 2,5m.

• tekniikkaa!!

OLED tekniikka on jo eteisessä ja kohta olkkarissa. Isommat näytöt vähemmällä sähkönkulutukselle ja litteempiäkin, ku nää kyky LäskiCD näytöt.

• ...

...jos parempaa haluaa. Mutta sitten ei koskaan saa mitään. Itse ostin LCD-television 2 vuotta sitten, nyt olen ostamassa uutta, enkä odota että tätäkään pitäisin yli 2 vuotta. Mutta on se sen arvoista, verrattuna siihen että katselisin vahnaa vielä ne pari vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2461
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      348
      2077
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1922
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1743
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1528
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1062
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1049
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      910
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      895
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      858
    Aihe