kesä mieli

Hymyilevät kasvot sateessa
uhkuu voimaa naisen
loistaa ilmeet kuin aurinkoon

ken on tuo vieras nainen
niin katsekin vietteleväinen

askeleet nopsasti jouduttaa,
aika kun ohitsein pian
jo kiirehtää

-sadekin jo kaikkoaa
kun nainen tuo
horisonttiin katoaa,

kevään sade mieleen miehen
toi tuulahdusta kohti kesän mieleen !

4

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yölintu**

      kesä mieli
      miten upea kokonaisuus runosi olikaan,

      "hymyilevät kasvot sateessa
      uhkuu voimaa naisen
      loistaa ilmeet kuin aurinkoon"

      hurmaava alku,,,mykistävää,,,

      runosi innoitti
      kirjoittamaan,,*haveillen*
      kiits runostas ja hymyjä päivääsi kera halien**


      kesämieli
      on lämmin ja hymyilevä


      ihanaa
      olla nainen
      pukeutua naisellisesti

      minihame ja toppi
      ja tietysti korkokengät

      en minä kenenkään mieliksi
      mutta mä vaan rakastan
      pukeutua naisellisesti


      kesämieli
      on lämmin ja hymyilevä

      kävellä rakastuneena akkunan luo
      avata verhot uuteen aamuun

      nähdä rakkaan katse

      vietellä, härnätä,

      juosta käsikädessä mereen

      kesäyön lämmipimään syliin
      mukaansa vie hellään syleilyyn

      ruskeiksi paahtuneet vartalot
      liimautuneena toisiimme
      keinumme hiljaa
      aalloilla

      nauttien,,,





      nukahtaa toisten syliin
      onnesta ymmyrkäisenä.

      • ...olen nyt itse rakas hölmö,
        mutta jos tosiaan saan tuotettua
        näin mielihyvää-vieraalle naiselle-
        sen tunteen haluan jakaa kanssasi...

        ...hölmöä myös itsellesi; ellet näytä itseäsi
        kesällä
        -minulle-
        jos vain,
        kiusaat
        härnäät
        -olemuksellasi-

        pientä mies parkaasi,

        vielä jättäen hänet kesän raju ilmaan

        - ilman
        vaate kertaa.

        Yksin sateeseen.

        Sinä lähdit-sateesta !


      • Yölintu**
        dolan kirjoitti:

        ...olen nyt itse rakas hölmö,
        mutta jos tosiaan saan tuotettua
        näin mielihyvää-vieraalle naiselle-
        sen tunteen haluan jakaa kanssasi...

        ...hölmöä myös itsellesi; ellet näytä itseäsi
        kesällä
        -minulle-
        jos vain,
        kiusaat
        härnäät
        -olemuksellasi-

        pientä mies parkaasi,

        vielä jättäen hänet kesän raju ilmaan

        - ilman
        vaate kertaa.

        Yksin sateeseen.

        Sinä lähdit-sateesta !

        rakkaani
        sanoit että näännyt ja palelet

        yksin jäänenä

        ilman vaatekertaakaan

        rakkaana hölmönä seisomaan jäit
        vain muutama sen näki

        huh huh
        kuin maalaus kaunis ~


        et ole yksin koskaan
        onhan enkelin siipi

        rakkaani
        muista tää

        vaikka härnään ja kiusoittelen
        en leiki tunteilla, en

        olen vaan tämmöinen
        hassutelija pieni

        sydän täynnä
        tunnetta pakahtavaa


        palattuani
        on sitten niin suloista

        korvata Sinulle
        kaikki hellin suudelmin

        kuinka kiihkeeästi sydämet lyö
        kun on kaivannut toista koko yön.


      • Yölintu** kirjoitti:

        rakkaani
        sanoit että näännyt ja palelet

        yksin jäänenä

        ilman vaatekertaakaan

        rakkaana hölmönä seisomaan jäit
        vain muutama sen näki

        huh huh
        kuin maalaus kaunis ~


        et ole yksin koskaan
        onhan enkelin siipi

        rakkaani
        muista tää

        vaikka härnään ja kiusoittelen
        en leiki tunteilla, en

        olen vaan tämmöinen
        hassutelija pieni

        sydän täynnä
        tunnetta pakahtavaa


        palattuani
        on sitten niin suloista

        korvata Sinulle
        kaikki hellin suudelmin

        kuinka kiihkeeästi sydämet lyö
        kun on kaivannut toista koko yön.

        dolan on-ja hiljenee
        runosi juurella

        vastata runolla haluaisin
        raukeus syvä vain vallitsee

        elämän pienet hassuttelut
        voivat kaataa vuoren
        sisäisenkin

        tunteiden palot
        synnyttää valot
        yön hämäryyteen
        yli huomiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      127
      917
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe