Hymyilevät kasvot sateessa
uhkuu voimaa naisen
loistaa ilmeet kuin aurinkoon
ken on tuo vieras nainen
niin katsekin vietteleväinen
askeleet nopsasti jouduttaa,
aika kun ohitsein pian
jo kiirehtää
-sadekin jo kaikkoaa
kun nainen tuo
horisonttiin katoaa,
kevään sade mieleen miehen
toi tuulahdusta kohti kesän mieleen !
kesä mieli
4
351
Vastaukset
- Yölintu**
kesä mieli
miten upea kokonaisuus runosi olikaan,
"hymyilevät kasvot sateessa
uhkuu voimaa naisen
loistaa ilmeet kuin aurinkoon"
hurmaava alku,,,mykistävää,,,
runosi innoitti
kirjoittamaan,,*haveillen*
kiits runostas ja hymyjä päivääsi kera halien**
kesämieli
on lämmin ja hymyilevä
ihanaa
olla nainen
pukeutua naisellisesti
minihame ja toppi
ja tietysti korkokengät
en minä kenenkään mieliksi
mutta mä vaan rakastan
pukeutua naisellisesti
kesämieli
on lämmin ja hymyilevä
kävellä rakastuneena akkunan luo
avata verhot uuteen aamuun
nähdä rakkaan katse
vietellä, härnätä,
juosta käsikädessä mereen
kesäyön lämmipimään syliin
mukaansa vie hellään syleilyyn
ruskeiksi paahtuneet vartalot
liimautuneena toisiimme
keinumme hiljaa
aalloilla
nauttien,,,
nukahtaa toisten syliin
onnesta ymmyrkäisenä....olen nyt itse rakas hölmö,
mutta jos tosiaan saan tuotettua
näin mielihyvää-vieraalle naiselle-
sen tunteen haluan jakaa kanssasi...
...hölmöä myös itsellesi; ellet näytä itseäsi
kesällä
-minulle-
jos vain,
kiusaat
härnäät
-olemuksellasi-
pientä mies parkaasi,
vielä jättäen hänet kesän raju ilmaan
- ilman
vaate kertaa.
Yksin sateeseen.
Sinä lähdit-sateesta !- Yölintu**
dolan kirjoitti:
...olen nyt itse rakas hölmö,
mutta jos tosiaan saan tuotettua
näin mielihyvää-vieraalle naiselle-
sen tunteen haluan jakaa kanssasi...
...hölmöä myös itsellesi; ellet näytä itseäsi
kesällä
-minulle-
jos vain,
kiusaat
härnäät
-olemuksellasi-
pientä mies parkaasi,
vielä jättäen hänet kesän raju ilmaan
- ilman
vaate kertaa.
Yksin sateeseen.
Sinä lähdit-sateesta !rakkaani
sanoit että näännyt ja palelet
yksin jäänenä
ilman vaatekertaakaan
rakkaana hölmönä seisomaan jäit
vain muutama sen näki
huh huh
kuin maalaus kaunis ~
et ole yksin koskaan
onhan enkelin siipi
rakkaani
muista tää
vaikka härnään ja kiusoittelen
en leiki tunteilla, en
olen vaan tämmöinen
hassutelija pieni
sydän täynnä
tunnetta pakahtavaa
palattuani
on sitten niin suloista
korvata Sinulle
kaikki hellin suudelmin
kuinka kiihkeeästi sydämet lyö
kun on kaivannut toista koko yön. Yölintu** kirjoitti:
rakkaani
sanoit että näännyt ja palelet
yksin jäänenä
ilman vaatekertaakaan
rakkaana hölmönä seisomaan jäit
vain muutama sen näki
huh huh
kuin maalaus kaunis ~
et ole yksin koskaan
onhan enkelin siipi
rakkaani
muista tää
vaikka härnään ja kiusoittelen
en leiki tunteilla, en
olen vaan tämmöinen
hassutelija pieni
sydän täynnä
tunnetta pakahtavaa
palattuani
on sitten niin suloista
korvata Sinulle
kaikki hellin suudelmin
kuinka kiihkeeästi sydämet lyö
kun on kaivannut toista koko yön.dolan on-ja hiljenee
runosi juurella
vastata runolla haluaisin
raukeus syvä vain vallitsee
elämän pienet hassuttelut
voivat kaataa vuoren
sisäisenkin
tunteiden palot
synnyttää valot
yön hämäryyteen
yli huomiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
