voisiko joku kertoa minulle tästä tietoa, vaikka tämä ei kuulukkaan tälle palstalle. eli se on virility kiinalainen tuote. tietääkö kukaan tästä jotain? kertoisitko minulle tästä?
kuka tietää tästä
6
1349
Vastaukset
- Ttietää
Ainakin jossain purkissa oli kerran moottoriöljyä! Toisessa oli hautatervaa, kysyjän purkista ei sitten ole tietoa!!
se on nimeltään pro virility lukee luonnon tuote kiinalainen tuote joka kuulemma kasvattaa penistä onko tämä totta vai tarua? se maksaa 49e ja 60 tb aika kallis tuote ja mukaan tulee posti kulut 9,90 onkohan tämäkin jotain huijasusta?
ei ole kumpikaan näistä. siinä lukee pro virility joka on kiinalainen tuote, ja kasvattaa kuulemma penistä,ja on yrttituotteella, onkohan tämä totta, vai tarua? se maksaa 49e ja lisäksi tulee postikulut 9,90 voiko luonnon tuote joka on yrteillä tehty kasvattaa penistä? onko jollakin tästä mitään kokemusta?
- xzxzxzx
fantafunkyorange kirjoitti:
ei ole kumpikaan näistä. siinä lukee pro virility joka on kiinalainen tuote, ja kasvattaa kuulemma penistä,ja on yrttituotteella, onkohan tämä totta, vai tarua? se maksaa 49e ja lisäksi tulee postikulut 9,90 voiko luonnon tuote joka on yrteillä tehty kasvattaa penistä? onko jollakin tästä mitään kokemusta?
Oletko löytänyt virilityn roskaposteistasi. Näitä penistä kasvattavia humpuukipillerejä kaupitellaan jatkuvasti. Humpuukia ovat otan osaa.
xzxzxzx kirjoitti:
Oletko löytänyt virilityn roskaposteistasi. Näitä penistä kasvattavia humpuukipillerejä kaupitellaan jatkuvasti. Humpuukia ovat otan osaa.
se on kuulemma luonnontuote, ja on muka todettu penistä kasvattavan. niinkö on tämä roska humpuukki juttua. onko jollain kaverillasi jotain tästä mitään kokemusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424