EB GAMES = Surkea kauppa

Kirtar

Olin ennakkotilannut ja varannut GTA IV:n, EB games isosta omenasta. Kun liike vihdoin avataan 29.4.08 10:02 (2min myöhässä) Myyjä ilmoittaa: "on sattunut pieni onnettomuus, emmekä ole pystyneet saamaan peliä kauppaan" Naurettavaa! Ainut ketju suomessa joka ei pystyny toimittamaan peliä ajoissa tilaajilleen, jotka ovat maksaneet ennakkoon. Jopa Citymarketissa oli pelejä hyllyssä.
Miten tälläinen ketju kehtaa kutsua itseään Peli kaupaksi, ja vieläpä maailman suurimmaksi peli ketjuksi. Hävetkää! En enää koskaa osta EB gamesista pelin peliä, enkä suosittele sitä kellekkään muullekkaan.

3

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi hirvitys

kyllä nyt on elämä pilalla kun ei pääse leikkimään virtuaalikovista, sniff yhyy

• ja köyhäkin

vie surkeat killinkisi muualle, vitun tonokki

• myös pettynyt

Olin ennakkotilannut Kampin EB Gamesista Wiin sekä Zelda: Twilight Princessin noin kaksi viikkoa ennen koneen ja pelin julkaisua. Viikon kuluttua tulee soitto, että uusi erä pelikoneita tulee vasta hamassa tulevaisuudessa, joten en voisi saada varaamaani konetta julkaisupäiväksi. No minä tietenkin soittelin ympäriinsä kauppoja lävitse ja sainkin varattua koneen muolta. Kuitenkin päivää ennen julkaisua tulee EB Gamesista vielä soitto, että koneita tulikin nyt jo lisää. Varaamastani pelistä ei ollut mitään puhetta.

Astellessani sitten kyseiseen liikkeeseen seuraavana aamuna noin klo. 10, niin homman nimi oli tämä; varaamaani konetta oli, mutta peliä ei. Selitykseksi tuli jotakin, että heille ei ollut saapunut ollenkaan kyseistä pelierää ja koneitakin riitti vain ennakkoon varanneille. No onneksi sain vielä pelin muolta, kun olin niin ajoissa liikkeellä. Tiedänpähän ainakin mistä ainakaan ei kannata ennakkovarata seuraavalla kerralla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe