paljon maksaa UUSI 3650 tai...

känny crazy

Eli oma pieni 5510 meni tietenkin rikki,kun juuri olin ystävystynyt sen kanssa kunnolla ja nyt ei enää pienoinen jaksa elää. Ja puhelimen vaihto olisi paikallaan. Eli olisin kiinnostunut ostamaan kamera puhelimen ja jos joku ihana ihminen haluaisi vastata kysymyksiini.

1. paljon maksaa uutena 3650 tai 7250!
2. mitä hyvää puhelimessa ja huonoa??
3. meneekö helposti rikki?
4. Onko tarpeeksi älykäs ja ei tilttaile?
5. Muutenkin kätevä ja mukava?
6. Kumman kamera puhelimen sinä ottaisit?perustelut

ei ole pakko vastata kaikkiin kysymyksiin.
SUURI KIITOS VASTAAJILLE!

4

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikä

1. noin 400 € toi eka, ja toi toka 300 - 400 €, 7250i maksaa vissiin 400 - 600 €

2. -
      3.-
      4.-
      5.-
      6. kaveril on 7250i, siin on vissiin paranneltu kamera tosta 7250'asta, ja ite oisin ostanu 3650'an koska siin on omasta mielestä paras kamera mitä oon nähny kännyköissä..iso selkee näyttö, mut 7250 on varmaan puolet pienempi ja kevyempi...

• fox

Ensinnäkin, kannattais ehkä miettiä 7250i:tä. Sen saan melkeen samaan hintaan ku 7250 puhelimen. Mutta on tietenki parempi (en kyllä tiä miten :) 3650 maksaa n.360e ja 7250i n.460e. Itse ottaisin ehkä ton 7250i:n koska on paremman näkönen ja pienempi. Mutta siltikin ajattelin ostaa ton 3650:n kun se on halvempi =P

• mari

omasta 3650 maksoin about 300 euroo ja en ole kyllä ollut laisinkaan pettynyt.
      siinä on mielestäni paras kamera, kuvat todella selkeitä ja tarkkoja.
      Muutenkin todella toimiva puhelin, ainakaan mulla ei ole tilttaillut kertaakaan.

Ainoat huonot puolet on puhelimen koko, verrattuna muihin uutuusmalleihin..mutta kyllä siihenkin nopeasti tottui ja nyt ei edes asiaa huomaa =)
      näppis hiukan outo aluksi, mutta siihenkin sormet oppi parissa päivässä =)

• kännykkäfriikki

Itse hankin toissapäivänä uuden 3650 - hinta 400 euroa.

Puhelin on kookas mutta silti yllättävän kevyt.

Näyttö iso ja selkeä ja värit ja kuvat todella hyviä. Kameran kuvat hyviä ja videokameralla voi nauhoittaa 15 sekuntia ääntä ja liikettä. Myös hyvä lopputulos.

Käyttöjärjestelmä selkeä, looginen ja helppo. Outlook synkronointi hyvä. Kalenteri hyvä. Äänet hyvät.

Oikeastaan ainut "huono" - tai sanottaisiinko opiskelua vaativa on juuri nuo näppäimet. Kirjoitan paljon tekstareita, ja nyt on tahti hidastunut ja lauseet lyhentyneet, kun näppäimet kiertävät ympyrän ja niiden opiskelu vaatii aikaa =).

Suosittelen kyllä lämpimästi tätä puhelinta.

Niin infrapunalla siirtää kuvia puhelimesta tietokoneelle ja takaisin täysin moitteetta.

Bluetooth löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe