uusi iMac

verkkoon

Pc puolelta macciin sirtymässä ja kaikki on vähän uutta.
ADSL modeemini on Zyxel prestige 660HW-60 802.11g.
Mahtaako toimia iMacin kanssa vai tarviiko olla
802.11n tuki?

12

1170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimia hyvin yhteen.

      Jos et vielä ole sitä iMacia hommannut, niin eilisen mallinuudistuksen jäljiltä hinnat on nyt tosi hyvät. Ja niistäkin fiksuimmat myyjät vielä keskustelee.

      • nimittäin

      • nimittäin kirjoitti:

        Ennenkuin ostaa, kannattaa huomata, että halvemmassa 20" mallissa on yleisesti käytetty huonompaa näyttöä:

        http://www.infoworld.com/article/08/04/01/Apple-sued-over-inferior-iMac-screens_1.html

        kannattaa huomata sekin, että selvälle enemmistölle mallin ostajista tuo näyttö on ollut aivan riittävän hyvä. Ammattimaiseen tai muuten värikriittiseen kuvantyöstöön se ei kuitenkaan sovellu kuin hätäratkaisuna.

        Suuri(n) osa 20-22 tuuman irtonäyttöjen ostajista päätyy tyytyväisinä näyttöihin joiden laatu ei ole yhtään kummempi kuin halvemmissa iMaceissa. Moni tyytyy jopa VGA-liitäntään, jolloin iMac on ilman muuta jo parempikin.


      • mac vie 6-0

      • olenko nähnyt

      • fanatismi...
        mac vie 6-0 kirjoitti:

        Mulla on tuo edellien malli 20" ja kalibroituna vie halpisnäyttöjä 6-0.

        No on mulla toisena "parempi" näyttö mutta kummasti se vaan tuo iMacin näyttö silti näyttää hyvältä..

        Mulla on Lada ja se vie kaikki muut autot 10:0
        On mulla myös Ferrarri, mutta kummasti se Lada näyttää kuitenkin paremmalta.


      • Mosse...
        fanatismi... kirjoitti:

        Mulla on Lada ja se vie kaikki muut autot 10:0
        On mulla myös Ferrarri, mutta kummasti se Lada näyttää kuitenkin paremmalta.

        ja sepä näyttää Ladaakin paremmalta, Ferrarista puhumattakaan! Musta se on valkoinen!


      • osaaminen???

        Niin sillähän näitä asioita tulee foorumeilla
        udeltua, kun PC puolella on totuttu siihen, että kun myyjä lupaa yhteensopivuudet niin käytäntö on kuitenkin tuntien savotta jotta saa laitteet toimimaan.
        Kuinkakohan mahtaa iMacit olla tuttuja myyjille?
        Verkkokaupasta pitäis se eka iMac huomenna hakea.


      • jason-blue
        osaaminen??? kirjoitti:

        Niin sillähän näitä asioita tulee foorumeilla
        udeltua, kun PC puolella on totuttu siihen, että kun myyjä lupaa yhteensopivuudet niin käytäntö on kuitenkin tuntien savotta jotta saa laitteet toimimaan.
        Kuinkakohan mahtaa iMacit olla tuttuja myyjille?
        Verkkokaupasta pitäis se eka iMac huomenna hakea.

        Jos paketin kyljessä on Mac-leima, niin kyllä sen silloin pitäis toimia. Itse konehan käy kuin kello suoraan paketista.


      • moneen..
        jason-blue kirjoitti:

        Jos paketin kyljessä on Mac-leima, niin kyllä sen silloin pitäis toimia. Itse konehan käy kuin kello suoraan paketista.

        Kuinka moneen Web-kameran kyljestä löytyy Mac tarra? Olen pari päivää sitten käynyt verkkokauppa.com myymälässä ja hyllyllä oli parikymmentä erilaista kameraa, enkä yhdenkään kyljestä ole löytänyt sellaista tarraa. Kamera siis jäi ostamatta. Samoin piti ostaa digi-tv vastaanotin Macille kaapeliverkkoon, myyjä näytti pari laitetta mitä oli hyllyssä, muttei myöskään yksikään ollut Mac yhteensopiva.


      • UVC standardi
        moneen.. kirjoitti:

        Kuinka moneen Web-kameran kyljestä löytyy Mac tarra? Olen pari päivää sitten käynyt verkkokauppa.com myymälässä ja hyllyllä oli parikymmentä erilaista kameraa, enkä yhdenkään kyljestä ole löytänyt sellaista tarraa. Kamera siis jäi ostamatta. Samoin piti ostaa digi-tv vastaanotin Macille kaapeliverkkoon, myyjä näytti pari laitetta mitä oli hyllyssä, muttei myöskään yksikään ollut Mac yhteensopiva.

        "Olen pari päivää sitten käynyt verkkokauppa.com myymälässä ja hyllyllä oli parikymmentä erilaista kameraa, enkä yhdenkään kyljestä ole löytänyt sellaista tarraa. Kamera siis jäi ostamatta."

        Kaikki UVC standardin mukaiset kamerat toimivat Macissa ja niitä on ainakin verkkokauppa.comilla useita. UVC tieto löytyy yleensä paketin kyljestä.


      • moneen.. kirjoitti:

        Kuinka moneen Web-kameran kyljestä löytyy Mac tarra? Olen pari päivää sitten käynyt verkkokauppa.com myymälässä ja hyllyllä oli parikymmentä erilaista kameraa, enkä yhdenkään kyljestä ole löytänyt sellaista tarraa. Kamera siis jäi ostamatta. Samoin piti ostaa digi-tv vastaanotin Macille kaapeliverkkoon, myyjä näytti pari laitetta mitä oli hyllyssä, muttei myöskään yksikään ollut Mac yhteensopiva.

        on se kamera edelleen vakiona! Siitähän tässä ketjussa puhuttiin.

        Et siis tarvinne mitään erillistä kameraa, arvoisa "moneen..".

        Moni kaapeliviritintä haikaileva pärjäisi sisäantennillakin. Kuvassa ei ole mitään eroa jos se vain näkyy, hinnassa kyllä on.

        Outoa muuten, jos niinkin suuren Mac-kaupan kuin verkkokauppa.comin myyntihenkilökunta ei tunne tuota kameroitten yhteensopivuusjuttua. Kertomasi mukaanhan keskustelit myyjän kanssa. Minkähän takia hän esitteli Mac-yhteensopimattomia laitteita, vaikka selvästi kerroit haluavasi kamaa Maciin?

        Kai kävit ihan oikeasti siellä verkkokaupassa? Nimimerkkisi on uppo-outo eikä varsinaisesti herätä suurta luottamusta siihen että tarinat olisivat välttämättä tosia...;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      191
      1905
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      62
      1320
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1073
    4. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      150
      970
    5. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      52
      958
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      81
      934
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      808
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      790
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      698
    Aihe