Nyt kun ihmiset ovat havahtuneet puhumaan inflaatiosta, niin tulee mieleen seuraava kysymys: Milloin euro vastaa vanhaa mummon markkaa? Kuinka kauan inflaatiolta menee tuohon aikaa? Virallisesti vaihtohetken eli vuoden 2002 euro vastaa noin 1,06 nykyeuroa.
Mikäli hallitset matematiikkaa ja korkoa korolle laskennan, niin mikäli inflaatiovauhti pysyisi ennallaan, niin tuon voisi helposti laskea...mutta pysyykö?
Mikäli inflaatio päästetään irti, niin kyllä euro voi melko nopeasti jopa 2010-luvulla vastata vanhaa mummon markkaa. Eli tuollainen 400 000 euron hinta olisi aivan tavallinen lähiökaksiosta. Saattaa olla totta aiemmin kuin arvaatkaan, vaikka asuntojen reaalihinnoissa ei olisi tapahtunut muutosta.
Milloin mummo vastaa euroa?
Kuinka kauan menee?
2
148
Vastaukset
- laskutoimitus
Alkuvuoden inflaatio on ollut 10% vuositasolla.
Vastaus on vuoden 2026 aikana. Eli reilu 18 vuotta menee tällä tahdilla.- hinnoissa
nuo hinnat voivat tulla vastaan aikaisemmin. Ei ihan heti, mutta aikaisemmin.
Vertaa vain asuntojen hintoja 18 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818