Ostin itselleni sellaiset kaksiosaiset geisha pallont kun olen lukenut että noita lantionpohjan lihaksia olisi hyvä alkaa harjoittaa jo raskauden alusta alkaen. Tämä nyt ei kuitenkaan suju. Tein kaiken ohjeden mukaan mutta ihmetyttää kun nuo kuulat pysyvät sisällä ilman minkäänlaista vaivan näköä.
Ohjeissa kun oli että seisoessa niiden olisi tarkoitus valua ulospäin ja harjoitus syntyy siitä että supistaa lihakset niiden ympäriltä ja estää niitä kuulia putoamasta. Minulla ne eivät kyllä valu mihinkään vaan ovat visusti paikoillaa.
Olen kyllä harjoitellut noita lihaksia ilman apuvälineitä jo vuosien ajan, olisiko sitten niin että lihakset ovat niin hyvässä kunnossa että olisi ostettava pienemmät kuulat?
Onko muilla kokemusta asiasta.
laantionpohaja lihasten harjoittelu
4
366
Vastaukset
- Huonot lihakset..
Minulla on sama ongelma! En vaan ymmärrä mitä niiden kuulien kanssa pitäisi tehdä kun pysyvät sisällä vaikka kuinka hyppisi. Lihakset kyllä on huonossa kunnossa.. Raskausviikkoja 36 ja meinaa virtsa jo karkailla.
- niiden mukana
tule jotain voidetta? Ei ole kokemusta, mutta olen kuullut...niin laita sitä voidetta tai jotain rasvaa kuuliin, niin eiköhän rupea tippumaan!! =D
- samat neuvot
Kuulat pitää liukastaa hyvin ennen sisäänlaittoa. Jos jämähtävät paikoilleen siellä, niin eivät tosiaan auta mitenkään treeniä.
Samoin esilämmitys kuulille jotta lihakset eivät "kramppaisi" sinne niitä liian viileänä laittaessa.
Itselläni hyvät myönteiset kokemukset jo monen vuoden ajalta kuulien käytössä. Kaksi odotustakin ja synnytyksen jälkeinen teho-jumppa mahtuu tähän aikajaksoon. - ketjun aloittaja
samat neuvot kirjoitti:
Kuulat pitää liukastaa hyvin ennen sisäänlaittoa. Jos jämähtävät paikoilleen siellä, niin eivät tosiaan auta mitenkään treeniä.
Samoin esilämmitys kuulille jotta lihakset eivät "kramppaisi" sinne niitä liian viileänä laittaessa.
Itselläni hyvät myönteiset kokemukset jo monen vuoden ajalta kuulien käytössä. Kaksi odotustakin ja synnytyksen jälkeinen teho-jumppa mahtuu tähän aikajaksoon.Kyllä laitoin liukastetta ja sitä ennen käsissäni lämmitin vähän eikä ne siltikään sieltä mihinkään valu. Ne pysyy tasan siinä paikassa mihin ne asettaa eikä lähde liukumaan vaikka kävelisin ympäri asunto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697